וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הסופי של דרא"פ - רדבה בפנים, פיש בחוץ

14.5.2002 / 23:55

המאמן ג'ומו סונו החזיר לסגל את הקפטן לשעבר, המגן לוקאס רדבה מלידס, למרות שלא שיחק משחק מלא מעל שנה. מארק פיש, מגן צ'רלטון, בחוץ בגלל פציעה

מאמן נבחרת דרום אפריקה, ג'ומו סונו, פירסם היום את הסגל בן 23 השחקנים שייסעו למשחקי הגביע העולמי, יומיים לפני המועד המקורי בו תיכנן לפרסם את הרשימה.

המגן לוקאס רדבה מלידס, קפטן הנבחרת לשעבר, שהושאר מחוץ לסגל המורחב של 30 השחקנים שיצאו למחנה האימונים המסכם של דרום אפריקה, הוחזר לסגל למרות שלא שיחק משחק מלא למעלה משנה בגלל פציעות בברך ובקרסול. רדבה שיחק במחצית השניה של ניצחון נבחרתו 0:1 על מדגסקר במסגרת משחק הכנה ביום ראשון האחרון.

לעומתו, מגן צ'רלטון האנגלית, מארק פיש, הושאר מחוץ לסגל, אחרי שהתברר סופית כי לא יחלים בזמן מהפציעה שלו, גם היא פציעת ברך.

המאמן טרם החליט למי יימסר סרט הקפטן במשחקי הגביע העולמי. המועמדים הם רדבה והשוער ההולנדי לשעבר הנס וונק. הכוכב הבולט של דרום אפריקה הוא בני (בנדיקט) מקארת'י, ששיחק בעבר בסלטה ויגו הספרדית והיום משתייך לפורטו הפורטוגלית.

הסגל הסופי:
שוערים: אנדרה ארנדס, קלווין מארלין, האנס וונק.
מגינים: מאת'יו בות', בראדלי קארנל, פיירה איסה, ארון מוקואנה, ת'אבאנג מוליף, סיריל נזאמה, לוקאס ראדבה.
קשרים: דרלון באקלי, קווינטון פורטון, ת'אבו מנגומני, בנט מנגוני, תבוהו מוקואנה, מקדונלד מוקאנסי, סטיבן פיינאר, ג'אבו פולה, מקבת' סיבאיה, סיבוסיסו זומה.
חלוצים: בני מקארת'י, ג'ורג' קומאנטראקיס, סיאבונגה נומווטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully