וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם עשוי לשחק במונדיאל - ללא משחקי הכנה

14.5.2002 / 18:57

אריקסון בונה על קשר היונייטד, שצפוי להחלים מהפציעה עד תחילת שלב הבתים, כבר למשחק הראשון מול שבדיה בבית ו'. המאמן כנראה לא יסכן את בקהאם במשחקי הכנה

דייוויד בקהאם עשוי לשחק עם נבחרת אנגליה במשחק הראשון שלה בשלב הבתים של המונדיאל, מול שבדיה במסגרת בית ו', למרות שכנראה לא יספיק לשחק עם עם חבריו לנבחרת באף משחק הכנה לפני פתיחת טורניר הגביע העולמי.

בקהאם צפוי לסיים את תקופת ההחלמה מהשבר ברגלו, זכר הפגיעה של אלדו דושר מדפורטיבו לה קורוניה ברבע גמר ליגת האלופות, בדיוק במועד של פתיחת המשחקים. קצב ההחלמה מהיר בהרבה מזה שצפו בתחילה, לקורת רוח הממלכה הבריטית כולה.

כזכור, אנגליה תשחק בבית ו', הוא בית המוות של המונדיאל עם ארגנטינה, שבדיה וניגריה, והמאמן סוון גראן אריקסון מתכנן להשתמש בכל התותחים האפשריים כבר מהמשחק הראשון.

אנגליה תקיים משחק הכנה מול דרום קוריאה ביום ראשון ואחד נוסף מול קמרון ב-26 במאי, שישה ימים לפני המשחק מול שבדיה בגביע העולמי. בקהאם כנראה לא ישותף במשחק מול קמרון, למרות שאנגליה חסרה גם את קירון דאייר וסטיבן ג'רארד, כדי לא לסכן את הרגל. עם זאת, אריקסון מתכנן לשתף את קשר היונייטד מול שבדיה, למרות החוסר במשחקי ההכנה והסיכון הבריאותי בעומס על הרגל שאך זה החלימה.

"עם שחקן כמו בקהאם, צריך להיות זהיר מאוד ולחשוב טוב על כל דקה שאתה משתף אותו, אם בכלל, באחד ממשחקי הידידות האלה", אמר המאמן השבדי, "אבל זה קשה, כי צריך לפחות חצי משחק כדי להיכנס שוב לקצב" סיכם אריקסון ל-ESPN.

בקהאם: "עשיתי אימון ריצה ראשון בשבת. היה טוב - כאב לי מעט אחר כך, אבל אני חושב שיהיה בסדר. אני לא כל כך יודע אם המאמן רוצה שאשחק במשחקי הידידות, אבל אני חושב שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully