וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מנקה את האורוות

13.5.2002 / 21:29

אחרי עונה ללא תואר, מקום שלישי בליגה וסילוק מוקדם יחסית מליגת האלופות, החליטו במינכן לעשות מהפיכה קטנה בסגל

בבאיירן מינכן החליטו לנקות את האורוות. שנה בלבד לאחר שזכתה סוף כל סוף בליגת האלופות, עברה באיירן את אחת העונות הגרועות שלה בדור האחרון, סיימה ללא כל תואר (לראשונה מאז 1995) ועפה מליגת האלופות כבר ברבע הגמר, מול הפינאליסטית והמועמדת לתואר ריאל מדריד.
יש מועדונים שבהם מקום שלישי ורבע גמר ליגת האלופות לא היו מתקבלים בזעקות שבר, אבל באיירן מינכן אינה מועדון כזה, והיא מתכננת רענון יסודי בסגל על מנת לשוב למעמד הטבעי שלה כשליטת הכדורגל הגרמני. במסגרת הרענון הזה הולכת באיירן להוציא הרבה מאד כסף, בניסיון להשיג כמה וכמה כוכבי-על. קשרי נבחרת גרמניה, סבסטיאן דייסלר מהרטה ברלין ומיכאל באלאק המסחרר מבאייר לברקוזן, כבר סגורים בבאיירן, והם ימלאו את החור שנוצר עם עזיבתו של סטפן אפנברג הוותיק. בנוסף, רוצה באיירן גם את זה רוברטו מבאייר לברקוזן (בשם העיקרון של "שדוד את יריביך העיקריים והתחזק על חשבונם), ואת קלינט מאתיס, חלוצה המצוין של הניו יורק\ניו ג'רזי מטרוסטארס ונבחרת ארה"ב.

ומכיוון שניקוי אורוות הולך לשני הכיוונים, יש גם כאלה שצפויים להרוויח את לחמם במקום אחר. קרסטן יאנקר אולי הצליח לשכנע את רודי פלר, מאמן נבחרת גרמניה, שעדיין יש לו את זה. אבל בבאיירן, משום מה, לא ממש אוהבים חלוצים גבוהי משכורת שמבקיעים אפס שערים בעונה. גם פאולו סרג'יו, החלוץ הברזילאי שחתום על כמה מהשערים היפים והחשובים של באיירן בעונות האחרונות, צפוי לעזוב את האיצטדיון האולימפי במינכן ולעבור לבשיקטאש הטורקית.

אל השניים אמור להצטרף גם הקשר השווייצרי הבינלאומי צ'יריאקו ספורצה, בו מעוניינת המבורג. ספורצה הצהיר שהוא מעוניין דווקא לסיים את החוזה שלו בבאיירן (שנגמר בסוף העונה הבאה), ושהוא מוכן לקום מהספסל, אבל לא בטוח ששואלים אותו. החלוץ אלכסנדר ציקלר היה מועמד גם הוא לעזוב, אבל ראשי באיירן נמלכו בדעתם והחליטו להשאיר את השחקן על תקן "מחליף-על", בדומה לנישה שממלא במנצ'סטר יונייטד הנורבגי אולה גונאר סולסשיאר.

סך הכל, באיירן צפויה להיראות שונה למדי בעונה הבאה, ועם בואו של באלאק המהפנט - גם מלהיבה יותר. האם זה יעזור להחזיר את הגביעים והתארים למקומם? את זה נדע במאי 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully