וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברי? בסך הכל עובד מסור של שחר

13.5.2002 / 7:07

יעקב שחר איבד את הבושה, וזו באמת בשורה רעה לכל מי שאינם אוהדי מכבי חיפה. השיכרון שמביא עמו התואר הנשיא הראשון של הכדורגל הישראלי ככל הנראה השתלט עליו. נשיא, איזה תואר מפוצץ. את ההתאחדות לכדורגל הוא הפך לשלוחה פרטית שלו, כזו שאפילו אינה גוזלת מזמנו. משהו שאפשר לנהל בכמה שיחות טלפון. יש לו שם עובד נאמן בשם גברי לוי, ועל ההמצאה הזו שחר צריך לרשום פטנט. אם משהו מסריח בכדורגל הישראלי גברי כבר יטפל בו, יתנער מאחריות או במקרה הכי גרוע - למשל הפקס של ואליד באדיר - יודה באשמה. ושחר? הנשיא נקי מכל רבב. שווה וולוו או הונדה העובד המסור לוי.

אותו עובד נאמן סידר לשחר אליפות אשתקד עם חוק יעקובו, העונה הוא הבטיח שדבר לא ימנע מחיפה אליפות שהגיעה לה על פי יכולתה, אבל תהיה עם טעם רע. בגלל הדרבי ההוא, בגלל פרשת השופטים, בגלל שכבר אי אפשר להאמין לשום דבר. ביום שלישי האחרון החליט העובד המסור כי הנסיבות מחייבות לעצור את העסק הכושל, אבל לנשיא זה לא התאים. כפי שניפנף את האפשרות שהיה משהו תמוה בדרבי החיפאי, כפי שביטל את הטענות על תחרות לא הוגנת בעונה שעברה למן הרגע בו התברר שאת נבחרת ניגריה מרכיבים אחרי יעקובו, המשיך שחר בשלו. אפשר לבקר אותו - עדיף לא לטעות ולעשות זאת - אבל לאיים על העסקים, זה כבר מוגזם. את הסיכונים עם אופ"א הוא מיצה.

את שחר מעניינת השורה התחתונה. הוא איש עסקים קר ומחושב, שיעשה כמעט הכל כדי להשיג באמצעות קבוצתו עוד כמה שקלים. ואם צריך, גם את נבחרת ישראל נרתום למהלך. כיאה לנשיא, הוא מהיר מחשבה, כמה צעדים לפני פשוטי העם. מנהיג אמיתי. נציב תנאי שאברהם גרנט יאמן את הנבחרת במקביל לאימון מכבי חיפה, האיש שלנו בהתאחדות ידאג להעביר את הרעיון והנה אפיק שיווקי נדיר. מעתה שחקני מכבי חיפה ייהנו מחשיפה מקסימלית לאירופה, אולי גם אפשר יהיה למכור אותם בעתיד. גרנט כבר יידע את מי לזמן לסגל הנבחרת. ומה העניין עם הצבעים המוזרים האלה בגוון כחול-לבן, הנשיא הרי יכול לסדר חסות של חברת רכבים מובילה, אולי נבחן אפשרות של מדים לאומיים בצבעי ירוק-לבן. יש לו אפילו שיר שמתאים לעניין: "אני רואה ירוק בעיניים".

אברהם גרנט שותק. מאז הועלה שמו כמועמד ודאי למשרת מאמן הנבחרת, הוא לא מצייץ. גרנט מודע לכוחו של הנשיא ואדיקותו בעקרון הנקמה, אפילו גיורא שפיגל השתכנע. עכשיו הגיע הזמן של גברי לוי לשכנע. אחרי שהציב ליצחק שום אולטימטום ברור - משרת עוזר מאמן הנבחרת רק אם לא יאמן קבוצה בליגה הראשונה - יסביר גברי לחבריו בהתאחדות את כורח השעה. הוא מעולם לא נראה רגוע כמו ברגע בו העלה שחר את הרעיון המדהים. ודאי הפטיר, 'טוב שיש נשיא שחושב על הכל'. ולא רק חושב, אלא גם פילנטרופ גדול, שמוכן לשאת במימון מאמן הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully