וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן נבחרת סין - שחקן השנה באסיה

12.5.2002 / 21:33

פאן ז'י-יי, בלם נבחרת סין ודאנדי הסקוטית, יוכרז כשחקן השנה באסיה. סין גברה על תאילנד 1:3 במשחק הכנה

פאן ז'י-יי, הבלם הנמרץ שיוביל נבחרת סינית שאפתנית בהופעת בכורה במונדיאל, אישר היום שקיבל הודעה כי יוכרז לכדורגלן השנה באסיה. ז'י-יי, המשחק בדאנדי מהליגה הסקוטית, גבר על ארבעה מועמדים אחרים, כולל חברו לקבוצה לי טיא, האירני המסחרר עלי קרימי, חלוץ נבחרת ערב הסעודית עבדאללה אל שיהאן ומרידז'לאל קאסימוב מאוזבקיסטן.

"אני גאה מאד בכבוד הזה", אמר ז'י-יי, "שכן אני רואה בו הוכחה ושבח לא רק לעצמי, אלא לכל הכדורגלנים הסינים". טקס הענקת הפרס ייערך ב-17 במאי בשנגחאי, במסגרת תערוכת הכדורגל של סין.

"התחלנו רגועים מדי"

במשחק הכנה למונדיאל גברה סין על שכנתה תאילנד בתוצאה 1:3. את כל השערים לסין כבש סו מאוז'נג, בפרץ של עשר דקות לקראת סוף המשחק. תאילנד הציגה משחק טוב מאד, בהתחשב בעובדה שקיבלה התראה של 48 שעות בלבד לאחר שניגריה, יריבתה המקורית של סין, ביטלה את הגעתה למשחק בעקבות מותו של שר הספורט הניגרי בתאונת מטוס. את השער לתאילנד כבש מאניט נויבאץ' בדקה ה-63, לאחר שהיתל במגן ז'אנג אנהוא והשחיל את הכדור בין רגליו של המגן דו וויי, לאחר שהשוער השלישי של סין, אאו צ'וליאנג, איחר לכדור.

"התחלנו את המשחק רגועים מדי, אבל כשהם כבשו ידענו שאנחנו חייבים להתעורר", אמר סו.

לסין נותרו שלושה משחקי הכנה: מול אורוגוואי ב-16 לחודש בשנגיאנג, מול פורטוגל במקאו ב-25, ובאמצע מול פ.ס.וו איינדהובן בשנגחאי ב-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully