וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה ניצחה את מדגסקר 0:1

12.5.2002 / 19:39

לוקס ראדבה מלידס הופיע במדי הנבחרת לראשונה מזה 15 חודש. מאמן ד. אפריקה, ג'ומו סונו: בטוח ביכולתנו להפתיע

דרום אפריקה ניצחה את מדגסקר 0:1 במשחק הכנה למונדיאל, משער של ת'אבו מ'נגומני בדקה ה-14. השער, שהתחיל במהלך צירופים נאה בתוך הרחבה, הובקע במזל לאחר שבעיטתו של מ'נגומני הוסטה על ידי מגן של מדגסקר בדרכה אל הרשת.

תשומת הלב במשחק התמקדה בלוקס ראדבה מלידס האנגלית, שעלה במחצית ורשם הופעה ראשונה בנבחרת לאחר 15 חודשי היעדרות בשל פציעה. אולם על אף ששיחקו היטב יחסית, לא הצליחו שחקני "העקרבים" ממדגגסקר להוות מדד ליכולתו של הבלם רדוף הפציעות, שכן הם נאלצו להתגונן רוב המשחק. 40,000 צופים חזו במשחק באיצטדיון אבסה שבדורבן.

דרום אפריקה הציגה שני סגנונות סותרים במשחק. לאחר שבמחצית הראשונה הציגה משחק צירופים המבוסס על מסירות קצרות, עברו ה"בפאנה בפאנה" (הנערים) לסגנון אנגלי יותר של מסירות ארוכות. מאמן דרום אפריקה ג'ומו סונו סירב להתייחס ליכולתם של שחקנים בודדים, אבל אמר שהתרשם מיכולת קבוצתו באופן כללי והוסיף שהוא בטוח ביכולתם של חניכיו להפתיע את ספרד, פאראגוואי וסלובניה הפייבוריטים ולעלות מבית ב'.

דרום אפריקה ממשיכה בהכנותיה מול סקוטלנד ב-20 במאי, מול טורקיה בהונג קונג שלושה ימים לאחר מכן, ומסיימת מול יפן ביפן על סף פתיחת הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully