וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה בצרות, נוצחה בבית 2:1 ע"י קולומביה

12.5.2002 / 10:12

ההכנות של קוסטה ריקה למונדיאל ממשיכות לצלוע עם הפסד שלישי בארבעת משחקי ההכנה האחרונים למונדיאל. היום: יוון-רומניה, מקסיקו-קולומביה, ארה"ב-אורוגוואי

קוסטה ריקה תהיה במונדיאל ביפן וקוריאה, קולומביה לא תהיה שם. קוסטה ריקה מסיימת את ההכנות לגביע העולמי שייפתח בעוד שלושה שבועות, קולומביה משתעשעת במשחקי ידידות. אבל כל זה לא עזר לקוסטה ריקה שנוצחה 2:1 בבית ע"י קולומביה והשאירה ספקות רבים בלב אוהדיה על מוכנותה למשחקים.

הנסיבות המקילות של קוסטה ריקה הן העובדה שפאולו וואנצ'ופה עדיין פצוע ולא שיחק, אבל הרנאן מדפורד וריינלדו פארקס הותיקים שיחקו. קוסטה ריקה נוצחה בשלושה מארבעת משחקי ההכנה האחרונים שלה.

גומז העלה את קוסטה ריקה ליתרון 0:1 בפנדל (דקה 12), קאסטיליו הישווה לאורחים בדקה ה-42 בפנדל נוסף. סנטרו כבש את שער הניצחון לקולומביה בדקה ה-53. מיד לאחר השער הורחק רמירז הקולומביאני, דבר שלא הפריע לאורחים לשמור על התוצאה. במחצית החליף מאמן קוסטה ריקה, אלכסנדרה גווימארס, כמעט את כל השחקנים.

אחת האטרקציות במשחק היתה השופטת קלארת חימנז מקוסטה ריקה, שלא התבלבלה, שלפה תשעה כרטיסים צהובים לשחקני קולומביה והרחיקה אחד בכרטיס אדום. קוסטה ריקה ספגה רק שלושה צהובים.

שלושה משחי ידידות ייערכו היום:

17:30 יוון - רומניה
20:00 מקסיקו - קולומביה
21:00 ארה"ב - אורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully