וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאום לא יאבד את רשיונו - יכול לשוב לבונדסליגה

11.5.2002 / 16:22

ההליכים המשפטיים נגד המאמן הגרמני, שהעלה את באייר לברקוזן על המפה והודח בשל שימוש בקוקאין, בוטלו לאחר ששילם קנס

המאמן הגרמני כריסטוף דאום לא יאבד את רשיונו בגלל שנתפס מחזיק בקוקאין ומשתמש בסם, כך הודיעה התאחדות הכדורגל הגרמנית היום. פירוש ההחלטה הוא שדאום חופשי לשוב ולאמן קבוצה בבונדסליגה.

ההליכים נגד דאום, שהואשם בניסיון לרכוש 100 גרם קוקאין ובשימוש לא חוקי בסם ב-63 הזדמנויות שונות, בוטלו בתמורה להסכמתו לתרום 10,000 יורו (9,149 דולר) לצדקה.

ההתאחדות הגרמנית הודיעה בעבר כי רשיונו של דאום יישלל אם יורשע בדין, אולם החוק הגרמני מאפשר ביטול הליכים במקרה של תשלום קנס, ובמקרה כזה אין רישום פלילי. הקנס שדאום שילם מכסה את 12 המקרים של אחזקת סם בהם הורשע המאמן בן ה-48. ב-51 האישומים האחרים נמצא דאום זכאי. דאום, שמשפטו נמשך שבעה חודשים, אמר שהוא לא שולל חזרה לבונדסליגה בעתיד הקרוב.

איבד את הנבחרת - בינתיים

תחילת הפרשה בשנת 2000, אז הודח דאום מתפקיד המאמן בבאייר לברקוזן, ושמו נמחק מרשימת המועמדים להחליף את ברטי םפוגטס כמאמן נבחרת גרמניה, כשנתפס בשימוש בקוקאין לאחר שנכשל בבדיקת סמים. דאום עבר לאמן בבשיקטאש הטורקית, אולם התפטר בשבת האחרונה, לאחר שקבוצתו סיימה שלישית, אחרי גלאטסראיי ופנרבחצ'ה, ואמר שהוא חוזר הביתה כדי להתרכז בטיהור שמו.

למרות שהפרשה הסתיימה, נראה שדאום יצטרך לחכות ואולי להוכיח את עצמו מחדש על מנת לשוב ולהיות מועמד לתפקיד מאמן הנבחרת. רודי פלר, שמונה באופן זמני במקום דאום עם תחילת הפרשה, הוכרז לאחרונה כמאמן הקבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully