וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה שניה לאורי גלר - מונה כיו"ר קבוצת אקסטר האנגלית

10.5.2002 / 0:57

רואה הנסתרות הישראלי לשעבר התמנה כאחד מיושבי הראש של קבוצת הליגה השלישית באנגליה. המטרה: "לעורר באוהדים השראה ולהדריך אותם כיצד לתמוך במועדון בגופם, נפשם ורוחם"

אורי גלר, רואה הנסתרות הישראלי שחי באנגליה, התמנה כאחד משלושת יושבי הראש של קבוצת הכדורגל אקסטר סיטי מהליגה השלישית באנגליה, כך דיווח היום ה-BBC.

גלר ושותפיו בתפקיד, מייק לואיס (יו"ר קבוצת סוונסי לשעבר) וג'ון ראסל (מקבוצת סקרבורו לשעבר), יחליפו בתפקיד את היו"ר הקודם, אייבור דובל, שהביע בחודש שעבר רצון עז לעזוב את הקבוצה.

מכופף הכפיות הישראלי אמר שתפקידו העיקרי בקבוצה יהיה בעיקר לעורר השראה בשחקני ואוהדי הקבוצה: "אביא עימי הילה חיובית. אני מתכוון להיפגש עם האוהדים, לעורר בהם השראה ולהדריך אותם כיצד לתמוך במועדון בגופם, נפשם ורוחם".

גלר לא חושש מהאפשרות שהמוניטין העולמי לו זכה כבעל כוחות מיוחדים ייפגע אם הקבוצה לא תצליח להתקדם מבחינה מקצועית: "אני אדם מאוד חיובי ואופטימי. אם אוכל להעביר את רגשותיי לאוהדים, רק דברים טובים יקרו. אני לא מחולל נסים, אבל אהיה מחוייב לחלוטין לתפקיד", אמר גלר בן ה-55, שמביא איתו גם נדוניה בדמות בנו דניאל, שיכהן כאחד מסגני יושבי הראש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully