וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאסי, האס וקוסטה ברבע הגמר ברומא

9.5.2002 / 20:25

האס, המדורג הבכיר שנותר בטורניר (7), גבר על סבסטיאן גרוז'אן הצרפתי. אגאסי ניצח בשתי מערכות קשות את הארגנטיני אגוסטין קאלרי ויפגוש ברבע הגמר את אלברט קוסטה הספרדי

אנדרה אגאסי העפיל הערב לרבע גמר טורניר המאסטרס ברומא (סך פרסים 2.95 מיליון דולר) אחרי שניצח בשתי מערכות לא קלות את הארגנטיני אגוסטין קאלרי 6:7 (4) 5:7. קאלרי שיחק היטב וזינק לאוויר בהתלהבות אחרי כל נקודה בה זכה, ואף הגיע לנקודת הכרעה לזכותו במערכה השניה במצב של 4:5, אבל אגאסי התעשת, הציל את המשחקון והמשיך בדרך לניצחון ולמפגש עם אלברט קוסטה הספרדי ברבע הגמר של טורניר החימר היוקרתי.

"מה שטוב מבחינתי זה שהצלחתי לשמור היום על ריכוז", אמר אגאסי (מדורג 9 בטורניר), "אתה חייב להיות מרוכז מולו, כי הוא משחק כל כך טוב ומכה כדורים מצויינים. היה לי קצת מזל בסיום". אגאסי, אגב, מחפש תואר ראשון אי פעם ברומא.

אלברט קוסטה, שיפגוש כאמור את אגאסי ברבע הגמר, ניצח את בן ארצו אלברט מונטאנס 6:7 (5) 3:6. מונטאנס, כזכור, הדיח את המדורג שני בטורניר, גוסטבו קרטן מברזיל, בסיבוב השני.

טומי האס (גרמניה, 7) גם הוא ברבע הגמר, אחרי שניצח את סבסטיאן גרוז'אן הצרפתי (10 בטורניר) 3:6 4:6. אחרי הדחתם של ששת המדורגים הבכירים, נותר האס המדורג הבכיר בטורניר. האס ממתין כעת למנצח בין קרלוס מויה הספרדי (שהדיח את לייטון יואיט בסיבוב השני) ותומאס אנקוויסט השבדי.

ג'ירי נובאק הצ'כי (14 בטורניר) עלה לרבע הגמר כשניצח את איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי 4:6 1:6 ויתמודד בשלב הבא מול המנצח בין ג'יימס בלייק האמריקאי לפרננדו גונזאלס הצ'יליאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully