וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרופאים יחליטו אם אשחק במונדיאל"

9.5.2002 / 13:07

ריבאלדו עדיין מתלונן על כאבים בברכו ולא מאשר את השתתפותו בגביע העולמי במדי ברזיל. "אם הרופאים יחשבו שיש סיכון לרצועות, לא תהיה דרך חזרה. אני אקשיב להם"

בברזיל עדיין חוששים ממידת כשירותו של ריבאלדו למונדיאל ביפן וקוריאה. ריבאלדו נכלל בסגל הסופי שפרסם מאמן הנבחרת, פליפה סקולארי, אבל עדיין מתקשה לחזור לפעילות מלאה בגלל הפציעה בברכו, כשנותרו שבועיים וחצי בלבד לפתיחת המשחקים. כזכור, ריבאלדו לא שותף בשני משחקי חצי גמר ליגת האלופות של ברצלונה מול ריאל מדריד.

"אני עדיין חש בכאב כשאני בועט. ביום שני, הרופאים בברצלונה ייפגשו עם חוזה לואיס רונקו (רופא נבחרת ברזיל) ויחליטו לגבי המשך תוכנית האימונים שלי", אמר ריבאלדו. לכל מי שחושש, מבטיח החלוץ: "אם אמשיך בהחלמה שלי, אני אשחק בגביע העולמי השני שלי".

העיתון 'לאנס' שריאיין את ריבאלדו במגרש החניה ליד האיצטדיון בברצלונה תיאר את השחקן כאחד שנמצא במצב רוח ירוד ועצוב. ריבאלדו התקשה להעריך את מידת הסיכויים שלו להחלים לחלוטין וליטול חלק במשחקים. הוא אמר: "אני לא מחליט אם אשחק. הרופאים יחליטו אם אשחק במונדיאל. יכול להיות שלא ארגיש כל כאב, אבל הרופאים, לאחר שייראו את תוצאות הבדיקות, יחשבו שיש סיכון כלשהו לרצועות. אם זה יקרה, אין דרך חזרה. אני אהיה חייב להקשיב להם".

בקשר לאפשרות שיעבור ניתוח, אמר ריבאלדו: "אני עדיין חושש מזה. אני עדיין עובר טיפולים בגלל שאם אנותח, אני יכול לגרום נזק לקריירה שלי. ייקח לי הרבה זמן להחלים". ריבאלדו אמר שביקש לשחק מול ריאל מדריד, אבל הרופאים אסרו עליו זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully