וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הפועל תל אביב, ירושלים ונהריה נשארות באיגוד

רחביה ברמן

8.5.2002 / 19:22

שלוש הקבוצות הודיעו בכתב ליו"ר האיגוד דני קסטן כי ישחקו רק בליגה במסגרת האיגוד. יו"ר הפועל תל אביב, שאול אייזנברג: אני בעד מינהלת, אבל לא של קומבינות

קבוצות הכדורסל של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ועירוני נהריה הודיעו היום בכתב לאיגוד הכדורסל כי ישתתפו אך ורק בליגה שתתנהל במסגרת האיגוד. בכך מתחזק האיגוד במאבקו עם המינהלת שהקימו קבוצות ליגת העל.

המינהלת העצמאית מנסה לארגן ליגה שתפעל מחוץ למסגרת האיגוד, אולם כעת ששתיים משלוש הקבוצות הפופולריות בישראל (הפועל תל אביב וירושלים) התחייבו לשחק רק במסגרת האיגוד, תתקשה המינהלת להקים ליגה אטרקטיבית ותחרותית - עד כמה שליגה שאמורה לכלול גם את מכבי תל אביב יכולה להיות תחרותית.

שאול אייזנברג, יו"ר הפועל תל אביב: "אני בעד מינהלת עצמאית וחזקה, אבל רק בברכת האיגוד ובשיתוף איתו. הרי רק האיגוד מוסמך על ידי פיב"א לאשר את תוקפם של משחקי כדורסל בארץ, כך שלא ניתן לעבוד ללא האיגוד. מה שאני לא תומך בו הוא מינהלת של קומבינות שתישלט על ידי קבוצות שמחפשות אחד משני דברים - או לא לרדת ליגה, או להינצל מהתרסקות כלכלית".

פיני קמרי, יו"ר עירוני נהריה: "עירוני נהריה קיימת בעיקר מתוך שליחות חברתית וקהילתית. רוב הפעילות שלנו היא במסגרות נוער, נערים וילדים ומתקיימת במסגרת האיגוד. האיגוד חשוב מדי לכל הפעילויות האלה וחשוב לנו לשמור על כל המסגרות האלה - גם במחיר אפשרי של אטרקטיביות של הליגה שנשחק בה. התפקיד שלנו הוא לייצר כמה שיותר פעילות, וקבוצת הבוגרים האטרקטיבית היא רק חלק מזה. בכל מקרה, אני משוכנע שבסופו של דבר יגיעו המינהלת והאיגוד להבנה ולהסכמה, כי ברור לכולם שאין בארץ מקום לשתי ליגות-על".

המנהלת בודקת אפשרות להחלפת שלוש הקבוצות הללו. בין הקבוצות הנשקלות: אליצור אשקלון, הפועל חיפה\רמה"ש, מכבי ראש העין וגם הפועל חולון, שירדה העונה לליגה הארצית.

לוואלה! ספורט נודע ממקורות באיגוד הכדורסל כי האיגוד יודיע בימים הקרובים לפיב"א שהפועל י-ם, הפועל ת"א ועירוני נהריה הן נציגותיו לגביעי אירופה השונים (לא כולל היורוליג, כמובן) בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully