וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל האיטלקי, רוברטו באג'יו בחוץ

8.5.2002 / 13:01

גם מכתב פומבי ששלח חלוץ ברשיה אתמול, בו ביקש ממאמן הנבחרת טרפאטוני לצרף אותו לנבחרת איטליה למונדיאל לא עזר. גם אמברוסיני, פיורה ודי ואיו נשארים בבית

רוברטו באג'יו נשאר מחוץ לסגר נבחרת איטליה למונדיאל ביפן וקוריאה. היום פרסם מאמן הנבחרת האיטלקית, ג'ובאני טרפאטוני, את 23 השחקנים שיצאו למונדיאל, וחלוץ ברשיה לא נלקח בחשבון למרות שאתמול פרסם מכתב פומבי בו הוא מבקש מטרפאטוני לצרף אותו לנסיעה ליפן וקוריאה. ביום ראשון האחרון אף שיחק באג'יו 90 דקות במדי ברשיה, לראשונה מאז נפצע בברכו בחודש ינואר.

במכתב נאמר: "לשחק עבור ברשיה היה דבר חשוב בשבילי. דחיתי הצעות מפתות מקבוצות רבות רק כדי שאוכל לשחק עבור נבחרת איטליה. והסיבה שעשיתי זאת היא כי החולצה של הנבחרת היא הדבר היחיד שאני רוצה באמת ואני מוכן לתת את כולי בשביל המונדיאל הקרוב".

באג'יו אמר כי הקריב את עצמו ואת בריאותו כדי לחזור בזמן מפציעה ולשחק בגביע העולמי. "במשך 90 יום עברתי יום אחרי יום בעבודה קשה בחדר הכושר, בבריכה ועל מגרש הכדורגל. בכך אפילו ויתרתי על השהייה עם משפחתי ועם האנשים הקרובים לי ביותר. ניסיתי לעמוד במטרה שהצבתי לעצמי ושעמדה לנגד עיני בגלל האהבה העצומה שלי לנבחרת הלאומית".

את המכתב מסכם באג'יו: "אם לא אוכל לעמוד במטרה הזאת, אקבל את הדברים בצורה קשה ומרה, אבל לא יהיו לי שום חרטות".

מלבד באג'יו השאיר טרפאטוני בחוץ גם את מאסימו אמברוסיני (מילאן), סטפאנו פיורה (לאציו) ומארקו די ואיו (פארמה). איטליה תשחק במונדיאל בבית ז' ביחד עם נבחרות קרואטיה, אקוודור ומקסיקו.

הסגל המלא:


שוערים: בופון (יובנטוס), טולדו (אינטר), אביאטי (מילאן)
הגנה: קנאבארו (פארמה), יוליאנו (יובנטוס), מאלדיני (מילאן), מטראצי (אינטר), נסטה (לאציו), פאנוצ'י (רומא)
קשרים: קוקו (ברצלונה), גי ביאג'יו (אינטר), די ליביו (פיורנטינה), דוני (אטלנטה), גאטוסו (מילאן), תומאסי (רומא), טוטי (רומא), זמברוטה (יובנטוס), זאנטי (אינטר)
חלוצים: דל פיירו (יובנטוס), דלוואקיו (רומא), פליפו אינזאגי (מילאן), מונטלה (רומא), ויירי (אינטר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully