וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר: עוד 90 דקות לדאבל

8.5.2002 / 9:57

וואליד באדיר אחרי הניצחון בגביע על בית"ר; רוסו: אם לא מנצחים 0:4 זה לא טוב?; מאמן בית"ר, אלי כהן: הליגה גבתה מאיתנו כוחות ואולי לקחה לנו את הגביע

במכבי חיפה יודעים שהעבודה תושלם העונה במלואה עם זכייה בגביע המדינה. הניצחון אתמול בחצי הגמר על בית"ר ירושלים (0:1) הוא, כך התבטאו במועדון, החלק הראשון בלבד. מאמן הקבוצה, אברהם גרנט, אמר ל'מעריב': "בדרך כלל משחקי חצי הגמר צמודים, להבדיל מהמשחק הראשון. הגענו להזדמנויות בטוחות, אבל זה לא משחק ליגה. צריך לעלות, ניצחנו וזה מה שחשוב. יהיה גמר בין שתי קבוצות טובות מאוד. בניגוד לאחרים, אני טוען שבמכבי ת"א נעשתה עבודה בלתי רגילה בשנתיים האחרונות, ואת הפירות הם קוצרים כרגע".

ג'ובאני רוסו: אם אנחנו לא מנצחים 0:4 או 0:5 זה כבר לא טוב? גם בית"ר ירושלים היתה טובה היום, אבל לא ראויה לתיקו. היינו צריכים לכבוש 4 או 5 שערים".

וואליד באדיר: "עוד 90 דקות יהיה דאבל, בעזרת השם. חלומו של כל שחקן הוא להגיע לגמר ולנצח. אם היינו מנצלים את ההזדמנויות שלנו היינו מנצחים 0:5 או 0:6".

אדורם קייסי: אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה לדאבל. זו תהיה עונה חלומית. היום לא היה קל רק למראית עין. אני לא זוכר משחק עם כל כך הרבה הזדמנויות לטובתנו ובלי ספיגה שלנו".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, אמר: יחסי הכוחות היו מאוזנים ובניגוד להבדלים בטבלה, לא היו הבדלים במגרש. הליגה גבתה מאיתנו כוחות רבים ואולי לקחה מאיתנו את הגביע, כי היו לנו הרבה משחקים קשים של להיות או לחדול".

איציק זוהר: "לא ביישנו את עצמנו, ולכן אנחנו קצת מאוכזבים. לפני המשחק הייתי מוכן לחתום שנפסיד פה בתנאי שננצח בשבת את קרית גת".

דוד אמסלם: "היינו שווים גול כי תקפנו במחצית השנייה, אבל הפסדנו לקבוצה טובה ועכשיו חייבים להשאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully