וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס הישוו ל-1:1 מול הלייקרס, הנטס ב-0:2 מול שארלוט

8.5.2002 / 8:10

27 נק' ו-17 לטים דאנקן בניצחון הספרס בלוס אנג'לס בסדרת חצי הגמר במערב. קובי בראיינט: "עכשיו הכיף מתחיל"; ניו ג'רזי גברה 88:102 בבית על ההורנטס

בסן אנטוניו יודעים שהדרך לגמר המערב עוברת בלוס אנג'לס. הלילה ניצחו הספרס 85:88 בלוס אנג'לס את הלייקרס והישוו את סידרת חצי הגמר ביניהן ל-1:1. הספרס הוליכו מהפתיחה והגדילו את היתרון עד 40:56 במחצית. אבל ברבע השלישי התחילה החזרה של הלייקרס, שהגיעו הכי קרוב עד 84:85, דקה לסיום. במצב של 85:87 יכלו הלייקרס להשוות את המשחק, אבל קובי בראיינט התבלבל, ביצע קפיצה מיותרת והכדור עבר לספרס שהוסיפו נקודה מהקו וסגרו עניין.

טים דאנקן, ה-MVP המיועד של הליגה, הוביל את הספרס עם 27 נק' ו-17 ריב' (אבל גם 10 איבודים), אנטוניו דניאלס הוסיף 14 נק'. דייויד רובינסון ממשיך לשבת על הספסל עם פציעה בגב. בראיינט הוביל את הלייקרס עם 26 נק', שאקיל אוניל סיים רק עם 19 נק' ו-7 ריב'. הסידרה תעבור למשחק השלישי לסן אנטוניו.

קובי בראיינט היה הדמות הדומינטית במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד. בראיינט ניסה להסביר את איבוד הכדור האחרון של קבוצתו, שיכול היה להשוות את המשחק, כשאמר: "איבדתי שליטה על הכדור. ניסיתי לתת 'טיפ' לדרק פישר, אבל זו בהחלט היתה הפרה".

על ההמשך אמר בראיינט: "היינו כבר בסיטואציות כאלה בעבר. הרמה שהצגנו בעונה שעברה היתה אדירה, כשסיימנו את הפלייאוף במאזן 1:15. לשים על עצמינו ציפיות כמו בעונה הקודמת יהיה לא הוגן. עכשיו מתחיל כל הכיף, זה כדורסל תחרותי. אנחנו ניסע לסן אנטוניו ונשחק טוב במשחק מספר 3. אני מחכה לזה".

טים דאנקן, שהבול את הספרס עם 27 נק' ו-17 ריב', אמר: "זה ניצחון גדול בשבילנו, באמת שהינו זקוקים לו. רצינו להגיע ללוס אנג'לס ולקחת משחק אחד, אנחנו בדיוק במקום שרצינו להיות בו. המשחק הקודם ברח לנו, וגם זה כמעט וברח".

מאליק רוז מהספרס אמר: "היה להם רצף ניצחונות עלינו. לא האמנו שיש להם איזשהו יתרון פסיכולוגי בגל זה, ואנחנו בכל לא מפחדים מהם".

ניו ג'רזי - שארלוט 88:102

הקהל בניו ג'רזי לא אהב את העובדה שג'ייסון קיד לא זכה בתואר ה-MVP של הליגה ושהתואר יילך, ככל הנראה, לטים דאנקן, אבל הלילה הם קיבלו דווקא את לוצ'יו האריס שעלה מהספסל, קלע 24 נק' והוביל את הנטס לניצחון 88:102 על שארלוט. הנטס מובילים 0:2 בסידרת חצי הגמר במזרח שנערכת בשיטת הטוב משבעה משחקים.

האריס קלע באחוז מדהים מהשדה (10 מ-11) והיה זה שהוביל ריצה של הנטס לאחר ששארלוט צימקו את ההפרש לנקודה אחת בלבד כשנותרו 5 דקות וחצי לסיום. קית ואן הורן הוסיף 20 נק' ו-11 ריב' עבור הנטס. ג'ייסון קיד הסתפק ב-11 נק' ו-6 אס'. בארון דייויס הוביל את שארלוט עם 21 נק' ו-7 אס', דייויד ווסלי הוסיף 17 נק'. ההורנטס, הנחשבים דווקא לאחת מקבוצות החוץ הטובות בליגה, יחזרו הביתה למשחק השלישי בסידרה שיתקיים ביום שישי לפנות בוקר.

הלילה:

03:00 דטרויט - בוסטון (הפיסטונס מובילים 0:1 בסידרה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully