וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לפני חצי הגמר, עדיין לא ברור היכן ישודרו המשחקים

6.5.2002 / 13:15

אתר 'אייס' פירסם היום כי רשות השידור מתנגדת לשדר את חצי הגמר בין בית"ר לחיפה בטענה שאין לה כסף. חצי הגמר השני הוצע לקשת, שעדיין לא השיבה בעניין

יום לפני משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, ועדיין לא ברור היכן ישודרו המשחקים. אתר 'אייס' פירסם היום, כי נחמן שי, יו"ר רשות השידור, מתנגד לכך שהערוץ הראשון ישדר את משחק חצי הגמר בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. הסיבה - מחסור בכסף, ושי הודיע שלא יאשר את רכישת זכויות השידור של המשחק.

בתגובה לכך אמר המנכ"ל הזמני של רשות השידור, יוסף בראל: "אני בעד שידור המשחק החשוב הזה לצופים כה רבים, והרי מדובר שתי קבוצות שמושכות הכי הרבה קהל בארץ. לצערי שי מתנגד לאשר את השידור, בטענה שאין כסף, וחבל".

טלעד, בעלת הזכויות של המשחק, דורשת עבורו סכום של 70 אלף דולר, ועם זאת ברשות מסרבים לרכוש את המשחק החשוב. אי לכך יש אפשרות שצופי הטלוויזיה לא יוכלו לצפות במשחק, מכיון שאף ערוץ לא ישדר אותו.

כרגיל במצבים האלה, השרים הנוגעים לדבר עודכנו בעניין. מדובר בשר המדע התרבות והספורט מתן וילנאי, שר התקשורת ראובן ריבלין והשר הממונה על הרשות רענן כהן.

גם גורלו של המשחק השני בין מכבי ת"א להפועל פ"ת עדיין לא ברור. זכויות השידור שלו שייכות לחברת JCS, שהציעה אותו לקשת עבור 60 אלף דולר. במידה וקשת לא תהיה מעוניינת במשחק, JCS תשדר אותו באחד הערוצים שלה: 'ספורט 5' או 'ספורט 5+'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully