וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופר: אני לא מפחד שתווית המפסידן תידבק בי

6.5.2002 / 10:29

הקטור קופר, מאמנה של אינטר מילאנו, מנסה לנחם את עצמו אחרי ששוב הפסיד תואר, הפעם את האליפות באיטליה. דל פיירו: התואר מגיע לנו

הקטור קופר, מאמן אינטר מילאנו, שוב הפסיד בדקה האחרונה, הפעם את תואר האליפות באיטליה. אינטר, שבתחילת המשחק מול לאציו היתה ביתרון נקודה על פני יובנטוס, הפסידה 2:4 ללאציו, ואיבדה את האליפות.

"זה היה נורא", אמר קופר. "במחצית השניה הקבוצה שלי איבדה את הראש. אבל קשה לתת סיבה ברגע כזה. אני מרגיש רע בשביל האוהדים של אינטר במיוחד בשביל הנשיא. השחקנים היו מאד מתוחים הקבוצה היתה צריכה להירגע".

"חבל. היתה לנו ההזדמנות להביא שמחה לכל אוהדי אינטר. אני מאד, מאד מצטער. המחמאות שלי הולכות ליובנטוס."

"אני לא יודע אם יובנטוס הם הקבוצה החזקה ביותר, אני באמת לא יכול להגיד שהם כאלה. זה נכון שהעונה הסתיימה - מישהו היה צריך להרים את הגביע. אנחנו היינו תמיד בפיסגה עד ליום האחרון".

לפני שעבר לאינטר הפסיד קופר יחד עם ולנסיה פעמיים בגמר ליגת האלופות. ב-1999, כשאימן את ריאל מאיורקה, הפסיד המאמן הארגנטיני בגמר גביע המחזיקות ללאציו. אבל קופר אומר, שלמרות שלוש העונות האחרונות בהן היה קרוב לתואר, הוא לא מפחד שתדמית הלוזר הגדול תפגע בו.

"אני לא מפחד שתידבק בי התווית של המאמן המפסידן", סיכם קופר.

דל פיירו: התואר מגיע לנו

בזמן שבאינטר בכו על אובדן האליפות, שוערה של יובנטוס, ג'יאן-לואיג'י בופון היה במצב רוח מצויון. "עצוב לי בשבילם. זה בטח כואב להפסיד את האליפות במשחק האחרון של העונה", אמר השוער אחרי הזכיה של יובה באליפות. "לא עלינו למגרש כשאנחנו חושבים מה מתרחש ברומא. עלינו על המגרש כדי לנצח".

החלוץ אלסנדרו דל פיירו, שכבש את אחד השערים בניצחון הגדול אתמול, אמר : "עבדנו מאד קשה במהלך העונה, והתואר הוא מה שמגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully