וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו הגיש בקשה לאזרחות

6.5.2002 / 9:50

ג'ובאני רוסו, קשר מכבי חיפה, הגיש ביום ראשון בקשה לאזרחות ישראלית. "אני ורעייתי קשרנו את גורלנו וחיינו למדינת ישראל", נכתב בבקשה

ג'ובאני רוסו, קשר מכבי חיפה, פנה אתמול למשרד הפנים בבקשה לקבל אזרחות ישראלית לו ולאישתו מורנה. הקשר הגיש את הפניה בעזרתו של עו"ד ישראל ענבר, והבהיר כי הוא ואישתו מתכוונים להמשיך להתגורר בישראל. אל הבקשה צורפו מכתבי המלצה של יו"ר ההתאחדות גברי לוי, ושל נשיא מכבי חיפה יעקב שחר.

בין היתר נכתב בפניה של רוסו: "אני ורעייתי קשרנו את גורלנו וחיינו למדינת ישראל ומרבית חברינו הם ישראלים. אנו מרגישים שייכות ותחושה של גורל משותף עם העם בישראל. מילדות אני שחקן כדורגל וזהו עיסוקי ומקור פרנסתי".

"לפני כ-6 שנים הגענו ישראל, לאחר שהוחתמתי כשחקן בהפועל ב"ש, והייתי שותף עימה לזכיה בגביע המדינה. לאחר מכן עברתי לשחק בהפועל חיפה והייתי שותף עימה לזכיה ראשונה היסטורית לקבוצה. בשנה שעברה עברתי לבית"ר ירושלים ולאחר עונה אחת הושאלתי למכבי חיפה. למעט חופשות משפחה קצרות בפגרת הקיץ, לא עזבנו את ישראל גם בימים קשים".

רוסו כבר הצהיר פעמים רבות בעבר, כי ברצונו לייצג את ישראל ולשחק בנבחרת הלאומית. "אהיה גאה לקבל זימון ולתרום מכישורי לנבחרת ישראל, ולהשקיע את כל יכולותי בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully