וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראיתי במחצית השנייה סימנים של שופט מעולף"

14.4.2002 / 8:05

יוסי אבוקסיס ואנשי הפועל ת"א רומזים שהתעלפותו של שי שטרית היתה מבויימת. תאומים: זו פעם ראשונה בהיסטוריה שאדם מתעלף מטרופית. שטרית: כל האדומים היו מוצדקים

בירידה לחדר ההלבשה במחצית המשחק בין הפועל ת"א והפועל פ"ת אמש בבלומפילד ספג השופט שי שטרית פגיעה ישירה של שקית טרופית בעינו ואיבד את הכרתו. ל'מעריב' אמר שטרית: "חטפתי חפץ בעין. החלטתי, מכייון שסמכותי לשפוט לא נפגעה מהאירוע, וכן בגלל שהחפץ שנזרק מהקהל ולא ממשתתף במשחק, חשבתי שאוכל להעביר בסדר את המחצית השנייה ואני שמח שכך החלטתי לבסוף. הכרטיסים האדומים כולם היו מוצדקים".

מיד לאחר שהתאושש מהפגיעה בעינו, בשעה שישב בחדר ההלבשה, התייעץ שטרית עם יו"ר הועדה המקצועית באיגוד השופטים, צבי רוזן, האם להמשיך ולקיים את המשחק. רוזן, ביחד עם יו"ר איגוד השופטים, אריה זייף, החליטו להמשיך את המשחק. רוזן: "שיקול הדעת היה שלא רצינו לתת פרס לשום חוליגן להפסיק את המשחק. החוק מאפשר לשטופט לשרוק לסיום המשחק כשיש פגיעה בו. החוק גם אומר שזה נתון לשיקול דעתו האם להמשיך. צריך היה להפעיל שיקול דעת וזה מה שעשינו".

בהפעול ת"א רמזו שהתמוטטותו של שטרית היה מבויימת. משה תאומים, מבעלי הקבוצה, אמר: "לראשונה בהיסטוריה מתעלף אדם מפגיעה של שקית טרופית. הקהל צריך לקבל את השריקות גם אם הן לא מוצאות חן בעיניו"

אבוקסיס: "ממה הוא התעלף, מההחלקה? אם בן אדם מתעלף מהחלקות, צריך לבדוק לו את הלב. פתאום אחרי שתי דקות הוא התעורר, ככה פתאום? לא ראיתי במחצית השנייה סימנים של שופט מעולף. כנראה שהוא קלט שהוא הולך לעשות את הטעות של החיים שלו. מה זה כל השקרים האלה? הוא איבד את הראש עם ההרחקה של בכר. אני מצטער בשביל שטרית שככה הוא נראה".

הדיון בועדת המשמעת יתקיים ביום חמישי. הפועל צפויה לקבל עונש כבד מאוד בעקבות האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully