וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקו ההימורים היומיים בספורט

21.3.2002 / 0:52

המועצה להסדר ההימורים בספורט השיקה היום את ה- WINNER משחק ההימורים היומי החדש. כל מהמר יכול לבחור מדי יום 3 עד 6 משחקים. יו"ר המועצה: זוהי פריצת דרך

המועצה להסדר ההימורים בספורט השיקה היום את ה- WINNER משחק ההימורים היומי החדש בספורט. תוכנית המשחקים הראשונה, שהופצה החל מהבוקר בכ-900 תחנות טוטו הפזורות ברחבי הארץ, מציגה 60 משחקי כדורגל וכדורסל המשוחקים בישראל ובחו"ל עליהם ניתן להמר מדי יום. לראשונה, קובעת המועצה יחס הימורים לכל תוצאה במשחק 1, X או 2, כמקובל בהימורים היומיים בחו"ל.

לדברי יום טוב סמיה, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, המשחק החדש הוא פריצת דרך בהימורי הספורט בישראל המתאפשרת הודות למערכות ה-ON LINE המתקדמות שנרכשו בשנים האחרונות. לדבריו, ה- WINNER מחדיר להימורי הספורט בישראל שפה ומונחים חדשים, אשר המשמעותי בהם הוא יחס הזכיה הקבוע הנפרד לכל משחק ומשחק.

יחס הזכייה יקבע על ידי אנליסטים של המועצה אשר פועלים תחת מעטה חשאיות, והוא מפורסם מראש (מדי יום ד') בתכניה השבועית של המשחקים ומתמקד בשורה של משחקים מרכזיים המשוחקים בשבוע זה. המגוון והמבחר של המשחקים מאפשר לכל משתתף לבחור, על פי הבנתו והעדפותיו, 3-6 משחקים להמר עליהם. השחקן בוחר משחקים הנערכים בערב אחד או ליצור שילוב של משחקים מימים שונים ומענפי ספורט שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully