וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי בן דיין הצטרף לאומוניה ניקוסיה

11.1.2012 / 16:41

יממה לאחר שהסדיר את שחרורו מהפועל ת"א, ערך המגן אימון בכורה אצל מחזיקת הגביע הקפריסאי, צפוי לחתום לחצי עונה

דדי בן דיין הפך היום (רביעי) רשמית לשחקן אומוניה ניקוסיה, יממה לאחר שהסדיר את שחרורו מהפועל תל אביב. מחזיקת הגביע הקפריסאי הודיעה על צירופו של השחקן, שהצטרף לאימוני הקבוצה. המגן בן ה-33 צפוי לחתום בהמשך על חוזה. על פי דיווחים, בן דיין אמור לחתום עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

המגעים בין הקבוצה לשחקן נמשכו תקופה ארוכה ובשבע שעבר הגיע בן דיין לסיכום על תנאיו הכספיים, אך מחלוקת כספית עם הפועל תל אביב עיכבה את העסקה ובשלב מסוים אומוניה אף הודיעה כי היא יורדת מהשחקן. אתמול (שלישי) שוחרר בן דיין רשמית מהאדומים לאחר שקיבל פיצוי כספי ובכך נסללה דרכו לקפריסין.

בן דיין יחבור באומוניה למגן הימני הישראלי יובל שפונגין. המושבה הישראלית באי השכן כוללת גם את רועי בקל (אלקי לרנקה) והמאמן רוני לוי (אנורתוזיס) וניר קלינגר (פראלימני), שיתמודדו אחד מול השני ביום שבת. אומוניה היא מחזיקת הגביע הקפריסאי שזכתה בעבר ב-20 אליפויות (האחרונה ב-2010). אחרי 15 מחזורים מדורגת הקבוצה במקום הראשון.
בן דיין, 33, החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ועבר ממנה למכבי תל אביב, שם שיחק החל מ-1997 תוך שהוא זוכה בשני גביעי מדינה. בהמשך הקריירה שלו הוא נדד בין הפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא והפועל באר שבע, ולפני שש שנים הוא ניסה את מזלו ב-MLS כשהצטרף לקולורדו. שנתיים לאחר מכן חזר בן דיין לארץ והצטרף למכבי נתניה. ההצלחה שלו בנתניה זיכתה אותו בזימונים לנבחרת ישראל ובמהלך 2009 הוא חתם על חוזה לשלוש עונות בהפועל תל אביב, איתה חגג דאבל. כזכור, המגן נופה מהסגל של דרור קשטן בחודש ספטמבר ומאז לא שיחק במדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully