וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: "השחקנים לא מתעסקים בזהות המאמן הבא"

קשר הפועל תל אביב הגיב לסוגיה הבוערת במועדון אחרי העלייה לגמר גביע הטוטו. רון ציבלין: "הימים קשים ואפילו עצובים"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב עלתה לגמר גביע הטוטו הערב (שלישי) לאחר שהצליחה לחזור מפיגור לניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה. ויקטור מרעי העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-35, אך וואליד באדיר איזן כעבור ארבע דקות, אלרואי כהן השלים את המהפך בדקה ה-49 ומירקו אורמוש כבש את השלישי בדקה ה-82. השוער אפולה אדל נפצע והוחלף במהלך המשחק. לאחר מכן, השוער נבדק וההערכה הראשונית היא שלמרות הפצע שלו, הוא יחזור עד המשחק ביום שני מול הפועל חיפה.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כאילו להפועל לא היו מספיק צרות גם בלי זה. אדל/ברני ארדוב

לחמן: "מצפה מעצמי להביא תוצאות טובות יותר"

קשר האדומים שי אבוטבול אמר בסיום: "למרות כל מה שקורה, יש את הכדורגל שהוא הכי חשוב. ניצחנו היום וזה הכי חשוב. אנחנו השחקנים לא צריכים להתעסק במי יהיה המאמן או לא, אנחנו צריכים להגיע לעבוד ולהמשיך בדרך שבה התחלנו בתחילת השנה. אנחנו בגמר גביע הטוטו, צריך להתקדם ממשחק למשחק".

רון ציבלין, המאמן הזמני של הפועל תל אביב: "שאפו לשחקנים. הם באו, ניצחו ונלחמו, כשזו התוצאה. הימים הם קשים ואפילו עצובים, בטח לי כאחד שעבד עם דרור הרבה שנים. כמובן שקיבלתי מדרור את ברכת הדרך, ואני בטוח שהוא מאחל לי בהצלחה. העפלנו לגמר, וביחד כולנו הרמנו את הקבוצה למסלול כי זו קבוצה שראויה להישגים". על המאמן הבא, אמר ציבלין: "היום זה היום, מחר זה מחר. ניצחנו, נלך לחגוג, ומחר נפתח את האתרים ונראה מה קורה".

מאמן המלאבסים אייל לחמן נשמע מאוכזב: "למען האמת אומרים שקבוצה נמדדת באיך שהיא פותחת את המשחק. בין משחק למשחק יש הרבה דברים שקבוצה צריכה לעשות. הפתיחה הייתה מצוינת היום, שער השוויון עשה לנו קצת לא טוב מבחינת הביטחון שלנו. זה תעתיק נוסף לשער נייח שאנחנו סופגים כפי שספגנו בשבת האחרונה. למרות זאת יש תחושה שאנחנו חוזרים לשחק מרגל לרגל, וברגע שיחזרו השחקנים הפצועים, נתחבר לקבוצה טובה".

על היכולת של איגור מאליש אמר המאמן: "הוא היה טוב כשהכדור היה אצלנו וחלש כשהכדור היה אצל היריב. בינואר קשה להביא שחקנים שישדרגו קבוצות. אני מקווה שהבלמים שלנו שניהם לא נפצעו לתקופות ארוכות כי אז נצטרך להביא בלם, מה שניסינו להימנע".

על הציפיות שלו אמר לחמן: "אני מצפה מעצמי להביא תוצאות טובות יותר. באופן טבעי אני מצפה לקצת יותר. כנראה שצארביץ' יעזוב אותנו. לוומפור יהיה קל יותר עם המשפחה שלו בבלגיה. הליגה הראשונה בישראל יותר טובה מהליגה השנייה בבלגיה. לא נביא שחקנים רק כדי להביא". וומפור, ששוחחר מהקבוצה, חתם היום לשלוש שנים וחצי במדי אנטוורפן מהליגה השנייה בבלגיה. גם מריו צארביץ' בדרך החוצה והוא ייפגש עם ההנהלה במטרה למצוא נוסחא שתאפשר עזיבתו תמורת פיצוי. הבלמים שי מימון ותומר אלבז נפצעו במהלך המשחק וייבדקו במהלך יום רביעי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully