וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שלומי דורה סגר על חוזה לעונה הבאה

המאמן בן ה-39, שהוביל את הקבוצה למקום הרביעי, צפוי לחתום בימים הקרובים. הרמוני איקנדה עשוי לחתום עד 2013

שלומי דורה סגר על חוזה לעונה נוספת בבני סכנין, בעקבות ההצלחה שלו במועדון בעונה שעברה וכמובן שגם בעונה הנוכחית. המאמן בן ה-39, שהשאיר את סכנין בליגת העל בעונה שעברה לאחר שמונה למאמנה רק במחזור ה-28 וכשהקבוצה הייתה במצב קשה, הוליך אותה עד למקום הרביעי העונה כשהיא צוברת 34 נקודות ב-20 משחקים (שתיים הורדו לה בתחילת העונה). בשל כך, דורה זוכה להערכה גדולה מראשי סכנין שהחליטו להאריך את ההתקשרות עימו.

כזכור, דורה התחיל את קריירת האימון שלו בקבוצת הנוער של הפועל חיפה, עימה זכה באליפות ב-2006 כשהוא מוביל ומטפח שחקנים צעירים ומוכשרים כאושרי רואש, עודד אלקיים, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, שרון לוי ושמעון הרוש. לאחר מכן, מונה דורה, אחיינו של המאמן רוני דורה, למאמן הקבוצה הבוגרת והוביל אותה לליגת העל כשהוא מטפח רבים מהשחקנים שגדלו אצלו בנוער. דורה התפטר מהפועל חיפה בסוף 2009/10 ולאחר שניצן שירזי מונה למנהל המקצועי נגד רצונו. את 2010/11 התחיל כמאמן הפועל רמת גן, אך פוטר בנובמבר 2010 ולאחר מכן כאמור מונה למאמנה של בני סכנין ושם מצא את מקומו ומצליח מאוד.

בתוך כך, הרמוני איקנדה הניגרי בן ה-21, שצפוי להגיע בימים הקרובים להתרשמות, יחתום עד 2013 במידה וירשים את ראשי המועדון והמאמן. השחקן נרכש על ידי מילאן הגדולה ב-2009, שיחק במחלקת הנוער שלה עד ינואר 2010 ולאחר מכן הושאל לשישה חודשים למונזה. בתחילת עונת 2010/11 הושאל שנית, הפעם לפוגיבונסי, ולאחר מכן שיחק כמושאל גם באקסטרמדורה הספרדית. בעונה שעברה השתייך איקנדה להונבד ההונגרית, ובמקביל זכה להופעה ראשונה בנבחרת הבוגרת של ניגריה, אחרי שלבש לפני כן את מדי הנבחרות הצעירות.

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully