וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: משה סיני יאמן את הפועל תל אביב

הבעלים אלי טביב בחר בכוכב ומאמן העבר של האדומים כמחליפו של קשטן וזה הבטיח תשובה סופית תוך יממה

לאחר הפיטורים הדרמטיים של דרור קשטן מהפועל תל אביב, מתחילה הערב (שלישי) להתבהר סוגיית מחליפו בעמדת המאמן. כרגע מסתמן כי משה סיני יהיה האיש שיקבל את המושכות לניהול האדומים, כשהוא ככל הנראה יקבל חוזה לחצי עונה. בהפועל היו מאוד מעוניינים לצרף סמל לקבוצה כשגם העובדה כי סיני מקורב לטביב שיחקה לטובתו של השחקן לשעבר. לצידו של סיני הוזכרו כמועמדים גם ניר קלינגר, אך זה חתם לבסוף בקפריסין, כשגם מועמדותם של שלום תקווה וניצן שירזי נבחנה על ידי טביב, שהחליט ללכת על עוזר מאמן הנבחרת לשעבר.

טביב וסיני כבר שוחחו במהלך היום והמאמן הבטיח להחזיר תשובה סופית במהלך יום רביעי. על פי כל ההערכות, אם לא יקרה דבר בלתי צפוי סיני ימונה רשמית למאמן הפועל תל אביב בחוזה עד תום העונה. אם וכאשר ימונה, סיני צפוי למנות לעוזרו את שלום תקווה או שביט אלימלך. אגב, ההחלטה לא עשויה להתקבל בעין יפה בקרב הקהל האדום. במהלך משחק חצי גמר גביע הטוטו בין האדומים למכבי פתח תקוה (1:3), צעקו האוהדים: "סיני לא יהיה בהפועל".

סיני, 50, כיכב בהפועל תל אביב בשנות ה-80 ותחילת ה-90 ועזר לקבוצה לזכות בשלוש אליפויות וגביע. לאחר פרישתו בשנת 1993, הדריך במשך ארבע שנים את האדומים. היו אלו שנים רעות כלכלית ומקצועית במועדון וסיני לא נחל הצלחות גדולות עד שהתפטר ב-1997. בהמשך הדריך לתקופות קצרות את מכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא. בשנת 2000 מונה למאמן הנבחרת הצעירה והחזיק בתפקיד ארבע שנים, אז עבר לשמש כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת תחת אברהם גרנט ודרור קשטן. אשתקד הדריך את מכבי הרצליה, אך לא הצליח לסייע לה להעפיל לליגת העל והתפטר בסיום העונה. לאחרונה, חזר סיני לשמש גם כפרשן בשידורי ליגת העל.

הפועל תל אביב עלתה לגמר גביע הטוטו

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully