וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: דומיניק וואסי האריך את החוזה

10.1.2012 / 11:45

הגנאי שחתם לחודש שדרג את חוזהו עד תום העונה עם אופציה, שכרו ישולש. המאמן גילי לנדאו יחפש שחקנים במ.ס אשדוד

החלוץ הגנאי דומיניק וואסי סיכם בהפועל פתח תקוה לחצי עונה נוספת, זאת לאחר שההסכם שלו בקבוצה פג הבוקר (שלישי). כזכור, פתח תקוה סיכמה עם השחקן כי הוא יוחתם לחודש אחד בלבד (חוזהו הופקד בבקרה לעונה, כמתחייב בתקנון, אך סעיף בהסכם קבע שהצדדים יוכלו, מרצונם החופשי, להתיר את ההסכם בינואר), ולשני הצדדים תהיה אופציה להתיר את ההסכם. בהתאם לכך הוחלט הבוקר להאריך עימו את ההסכם עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. על פי ההסכם החדש, חוזהו של השחקן שהרוויח עד כה כ-1,500 דולר לחודש, ישולש. את השחקן מייצג עו"ד אבישי ריינמן. "אחרי חודש שהוא בקבוצה, וואסי הוכיח שהוא מסוגל להתאקלם במהירות ולתרום להתקפה שלנו", אמר הבוקר גורם במועדון. המאמן גילי לנדאו רוצה לצרף עוד חלוץ, אבל מחכה לאישור המפרקים. לנדאו רוצה להחתים גם את הבלם רמי דואני, אם יאושר לו תקציב לכך.

הקבוצה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים. הפער בין הקבוצות כרגע: שמונה נקודות. "זה משחק שיכול להכריע עונה שלמה, אם נפסיד לכולם ברור שיהיה קשה לסגור את הפער מהם", אמר גורם בקבוצה. "המפגש מול יובל נעים? זאת פיקנטריה. כולם יודעים כמה הוא רוצה לנצח אותנו".
איש עסקים שתרם לאחרונה 100 אלף שקל לטובת השארת פביאן סטולר התעניין ברכישת הקבוצה, אך במועדון טוענים: "כשתוגש הצעה, נדע שזה רציני. עד כה קיבלנו פניות מעשרות, אך אף אחד מהם לא הפקיד כסף אצל המפרקים, חלקם כבר לא עונים לטלפונים".

מאמן הקבוצה, גילי לנדאו, יצפה היום במשחק אימון של מ.ס אשדוד אליו זומן על ידי הנהלת אשדוד, שמוכנה להשאיל להפועל פתח תקוה את אחד השחקנים הבאים: אורי מגבו, נבו מזרחי, סמואל יבואה ועידן שדה. בפתח תקוה לא בטוחים שכדאי לצרף את יבואה, שעלותו יקרה ולאחרונה נמצא בכושר ירוד.


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully