וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רומיאו קרנל ימשיך לאמן את קנזס סיטי

9.1.2012 / 23:46

הצ'יפס ימשיכו את ההתקשרות עם המאמן שהחליף את טוד היילי בשלהי העונה. טים טיבו יקבל 250 אלף דולר על הניצחון

רומיאו קרנל ימשיך לאמן את קנזס סיטי גם בעונה הבאה. זאת, לאחר שקרנל, מתאם ההגנה של הקבוצה, החליף בתפקיד את טוד היילי, שפוטר במהלך דצמבר. "אנחנו שמחים שהוא המאמן", אמר הבעלים קלארק האנט, "במשך 30 השנים שלו בפוטבול הוא נחל הצלחות רבות.

בינתיים, טים טיבו ימשיך ליהנות מפירות ההצלחה לאחר הניצחון על פיטסבורג. הקוורטרבק של דנבר קיבל, על פי מקורות, 250 אלף דולר בונוס על הניצחון 23:29 על הסטילרס. הוא יזכה על פי החוזה לעוד 250 אלף אם ינצח את ניו אינגלנד ובסך הכל יגיע למיליון אם יזכה בסופרבול.

בינתיים, טמפה ביי מחפשת מאמן ופנתה לשוטנהיימר. לא, לא ההוא שכולם במדולנדס מתים שיעוף, בריאן, אלא האבא שלו, מרטי. שוטנהיימר האב היה אחראי לבנייתן של לא מעט קבוצות והוא מאמן ליגה מצוין. בפלייאוף זה סיפור אחר, אבל הבאקנירס, שנפרדו מרחים מוריס, צריכים בשלב הזה יציבות. בינתיים, ג'וש מקדניאלס חזר לצוות האימון של ניו אינגלנד, והוא צפוי בעתיד להחליף את מתאם ההתקפה ביל או'בריאן, שמונה למאמן פן סטייט. הוא מכיר היטב את יריבת הפטריוטס בשבת הקרובה, דנבר, אותה אימן ב-2009 וב-2010 (והרס כמעט עד היסוד). לאוקלנד יש GM חדש, רג'י מקנזי, שעשוי להחליף את המאמן יו ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully