וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה-הפועל באר שבע: גולובוביץ' לא ישותף

9.1.2012 / 23:09

המונטנגרי יקבל הזדמנות בחצי גמר גביע הטוטו ( 17:30, ספורט 5). הצפוניים, עם סולארי בהרכב, רוצים לשמור על התואר

עירוני קרית שמונה, מחזיקת גביע הטוטו ומוליכת הטבלה הגאה, לא מתכוונת לוותר על המפעל השלישי בחשיבותו. אחרי שניצחה את הפועל באר שבע בשלושת המפגשים האחרונים מבלי לספוג ולא הפסידה ליריבה מהדרום מאז 2006, קרית שמונה רוצה להעפיל לגמר שני ברציפות, אולי בדרך לתואר רביעי (זכתה גם פעמיים בגביע הטוטו בלאומית).

רן בן שמעון אמנם שם לו למטרה לשלב במהירות את הרכש דויד סולארי שיפתח מחר וגם רוצה להחזיר לעניינים את איתן טיבי שהתאושש מפציעה, אך לצידם יעלו גם שחקני הרכב דוגמת אלעד גבאי, רביד גזל ושמעון אבוחצירא. מי שבכל זאת צפוי לקבל מנוחה הוא השוער דני עמוס, שספג העונה רק שמונה שערים ב-20 מחזורים. את מקומו ימלא איתמר ניצן, שהגיע בתחילת העונה מהפועל תל אביב. גם דושאן מאטוביץ' וסלאח חסארמה יכולים כבר להתכונן למשחק בשבת מול בני סכנין.

הרכב משוער עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, ליאור לוי, עדי אלישע, בני בן זקן (ואיל מריסאת), דויד סולארי, שלומי אזולאי, שמעון אבוחצירא (אחמד עאבד).

אקסברד במקום גבאי בהתקפת באר שבע

בהפועל באר שבע ערכו את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב (שלישי, 17:30,ספורט 5) באצטדיון המושבה מול עירוני קרית שמונה, שעשוי להבטיח לקבוצה כרטיס לגמר גביע הטוטו. מוליכת הטבלה, כזכור, היא הקבוצה שזכתה במפעל בעונה שעברה.

המגן רדיוויה גולובוביץ' לא עבר בדיקה רפואית עדיין ולכן לא יפתח בהרכב. באר שבע מגיעה עם מכת פציעות לא קטנה, שכוללת את אבי יחיאל, איציק וקנין, מוטי מלכה ודובב גבאי, שאת מקומו יתפוס עידו אקסברד. יוסי שבחון לא ישחק בגלל מתיחה. השוער הפולני מרצ'ין צבאי שוחרר רשמית לאחר שהגיע לסיכום כספי עם ראשי המועדון.

מי שכן יפתח בהרכב הוא הבלם עודד גביש, שאמש התקשר לקשר הפועל תל אביב סלים טועמה והתנצל על התקרית ביניהם במשחק בין הקבוצות (1:1) בשבת. גביש אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה יכול לעזור למועדון כי יש מענק כספי די גדול. אנחנו מאוד רוצים לנצח".

הרכב משוער הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי, עודד גביש, איבן גארידו, שמעון הרוש, וויליאם סוארס, לוטם זינו, יוסף אבו לאבן, אופיר דוידזאדה, סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully