וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי צפוי להאריך את חוזהו באנורתוזיס פמגוסטה

9.1.2012 / 16:44

נשיא הקבוצה הקפריסאית מאוד מעריך את הישראלי: "רוצים אותו לפחות לעוד עונה". לוי: "רוצה להישאר כאן שנים רבות"

מאמן אנורתוזיס פמגוסטה רוני לוי צפוי לקבל בימים הקרובים הצעה רשמית להאריך את חוזהו במועדון, כך אישר הנשיא סאבאס קאקוס. בימים הקרובים ייפגשו הצדדים ולוי יקבל הצעה לחתום על חוזה חדש, ככל הנראה לעונה או שתיים נוספות. "אנחנו אומרים זאת בבירור - אנחנו רוצים את לוי בקבוצה שלנו לפחות לעוד עונה. הוא עשה עבודה מצוינת ורואים את זה על המגרש. מדובר באדם צנוע ואנחנו אוהבים אותו. הוא גם חושב על היציבות הכלכלית של המועדון וזה חשוב", אמר קאקוס.

"לא נחזור על טעויות העבר ונחתים את לוי לחמש שנים. ניפגש בימים הקרובים כדי להאריך את ההתקשרות שלנו בעונה נוספת", המשיך הנשיא והתייחס למצב הקבוצה: "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות האחרונות, אבל נשארים עם רגליים על הקרקע ולא מרחפים בעננים".

לוי עצמו העניק הבוקר (שני) ראיון נרחב לעיתון בקפריסין ואמר: "כבר בהתחלה הבנתי שהגעתי למועדון גדול. אני רוצה להישאר שנים רבות באנורתוזיס". על סיכויי הקבוצה לזכות באליפות ראשונה מאז 2008 הוסיף: "לא תשמעו אותי מצהיר שנזכה באליפות או אומר שאנחנו הטובים ביותר. מעולם לא עשיתי זאת, זה לא האופי שלי. אני יכול להבטיח שנהיה רציניים, נעבוד קשה ונילחם".

לוי הגיע לאנורתוזיס לפני המחזור החמישי בקפריסין והוביל אותה עד כה לשישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד בהפרש שערים כולל של 4:14. הקבוצה שלו מדורגת במקום הרביעי ורחוקה רק שלוש נקודות מהמוליכה המפתיעה, א.א.ל לימסול.

גם ניר קלינגר בדרך לליגה הקפריסאית

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully