וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן על לוזון: "אולי היה פטפוט מיותר, לא יותר מזה"

9.1.2012 / 10:56

יו"ר איגוד השופטים שעבד בתחילת הקדנציה של אבי לוזון יצא להגנתו: "לא מאמין שהוא עשה דברים בחזקת פשע"

"התקופה שלי עם אבי לוזון הייתה די קצרה ביחד, אבל מעולם הוא לא פנה אליי בבקשה לשבץ שופטים למשחקים של מכבי פתח תקוה. גם לא יכול להיות שהוא פנה למישהו אחר כי הכל היה עובר דרכי". כך אמר הבוקר (שני) יו"ר איגוד השופטים לשעבר, צביקה רוזן, בעקבות החקירה נגד אבי לוזון. רוזן, שכיהן בתפקיד הבכיר ביותר באיגוד, טוען כי "מדובר בניפוח של בלון גדול. אני לא מאמין שהוא עשה דברים שהם בחזקת פשע ממש. יכול להיות שהיה כאן פטפוט מיותר, אבל לא יותר מזה".

כזכור, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נחקר אתמול (ראשון) בפעם השניה מאז חודש יוני במשרדי יחידת ההונאה של מחוז מרכז במשטרה, וזאת במסגרת חשדות להטיית משחקים על ידי שיבוץ שופטים מטעמו. לוזון נחקר במשך שמונה שעות, ושוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים, ונאסר עליו ליצור קשר עם כל מי שנחקר בעבר במסגרת פרשת הכדור המרכזי יחד עם שופטים נוספים ובכירים באיגוד. המשטרה מייחסת לו עבירות של מרמה והפרת אמונים וניצול לרעה בכוח משרה. לוזון אמר אתמול: "הכדורגל שלנו מתנהל תוך הצגת שקיפות. המשטרה דרשה הבהרות וקראה לי, ובהתאם לכך עניתי על כל שאלה שנשאלתי עליה. החקירה התנהלה סביב אותה חקירה מהפעם הקודמת. אני בעד לחקור, אולי כדאי שיסירו את העננה מעל הכדורגל שלנו. מכתימים ענף שלם, אבל זה לא נכון כי אני פועל למען הגינות ושקיפות. אין לי שום בעיה להמשיך בתפקידי כי יש מגבלות מינימליות. אלה ימים לא קלים. עברתי איומים ועכשיו גם החקירה. חבל לי שמכפישים את שמי ועושים מה שעושים לכדורגל שלנו".

ב-22 ביוני 2011 נחקר לוזון לראשונה במפלג ההונאה תחת אזהרה, במסגרת טיפול המשטרה בפרשת "הכדור המרכזי". לוזון ענה על שאלות החוקרים ולאחר מכן שוחרר להמשך עיסוקיו ואמר: "אני סומך על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה. אשמח להמשיך ולשתף פעולה בעתיד".


אבי לוזון נחקר במשטרה במשך שמונה שעות בחשד לשיבוץ שופטים מטעמו


אבי לוזון: "אם ירגיזו אותי אשאר עד 2022"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully