וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם לוק ג'קסון ישוחרר מהפועל ירושלים?

9.1.2012 / 9:33

בנוסף לג'ון תומאס שצפוי לעזוב, חברי הנהלה רבים רוצים לשחרר גם את ג'קסון. סטרוברי: "אני לא יודע מה מפריע לנו"

ראשי הפועל ירושלים מאוכזבים מאוד מההדחה מגביע המדינה, אחרי ההפסד 82:72 למכבי ראשון לציון. מאחורי הקלעים מודים בהפועל ירושלים כי העיתוי של ההפסד, כאשר ההנהלה נמצאת בעיצומו של המאבק על השליטה בהפועל ירושלים, "לא היה יכול להיות גרוע יותר", כדבריהם.

אתמול פורסם כי אהרון פוגל, יו"ר קבוצת מגדל, עשוי להתמנות ליו"ר חברת פרטנר, כך שלא ברור עדיין אם תהיה לכך השפעה על התמיכה בהפועל ירושלים. מגדל כזכור, מעבירה לירושלים כמיליון דולר בשנה ומעניקה גב נרחב להנהלת הפועל ירושלים הנוכחית.

מקצועית, בהנהלה סבורים שיש לערוך שינויים בסגל. בנוסף לג'ון תומאס שצפוי לעזוב בתחילת החודש הבא, לוואלה! ספורט נודע כי חברי הנהלה רבים רוצים לשחרר את לוק ג'קסון, למרות שדרוקר לא העביר מסר כזה להנהלה. בחדר ההלבשה ציין הצוות המקצועי את הנחיתות בריבאונד ובאחוזי הקליעה כחלק מהגורמים להפסד.

לגארד הקבוצה, די ג'יי סטרוברי, לא נותר אלא להודות: "זה מאוד מאכזב שהודחנו מהגביע, אנחנו חייבים לחשוב על דרך להיות טובים יותר, אני לא יודע מה מפריע לנו, בבית אנחנו משחקים טובים יותר מאשר במשחקי חוץ. בכל אופן, אנחנו חייבים להישאר ביחד ולעזור אחד לשני אחרת אין לי דרך טובה יותר לתאר את מה שיהיה בהמשך העונה".

השחקן הוסיף: "לא הגבנו כפי שצריך ברגע כשראשון לציון התחילו ללחוץ על הדוושה. כל קבוצה בבית שלה יכולה לעשות את הדחיפה הקטנה הזאת בכדי לנצח ולנו זה היה חסר. אנחנו חייבים להיות טובים יותר בהגנה, לנצל את כל הזריקות שלנו בהתקפה ולא לקחת זריקות לא מחושבות, צריך לשלוט יותר בריבאונד, חייבים לשלוט בריבאונד במשחקים כאלה, אסור שזה לא יהיה ככה. המאמן גם מחדיר בנו את הסגנון החדש שלו ואנחנו מנסים ללמוד אותו וזה בסוף יתחבר, אני בטוח.

"גם אם מבחוץ זה נראה כאילו היתה פאניקה על המגרש זה לא ככה באמת, היינו מאוד רגועים פשוט רצינו לנצח משחק שידענו שהוא חשוב עבורנו ושאנחנו חייבים לנצח אותו.זה כואב מאוד שנכשלנו בסופו של דבר. אם אנחנו נשחק כמו שאנחנו צריכים ומסוגלים לשחק, לכל הקבוצות יהיה קשה מולנו.אבל אנחנו עדין לא במקסימום יכולת שלנו ולכן אנחנו חייבים להשתפר".

הפועל ירושלים הפסידה 82:72 לראשל"צ והודחה מהגביע

הפועל ירושלים משיבה מלחמה לאנשי גומא אגייאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully