וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון יזומן לנבחרת: "זה כבוד וגאווה גדולה"

8.1.2012 / 17:11

קשר ויסלה קרקוב, שחזר בו מהחלטתו לשחק בנבחרת פולין, נפגש עם גוטמן וישחק בישראל: "אעשה הכל כדי לעזור לנבחרת"

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן נפגש היום (ראשון) עם שחקן ויסלה קרקוב מאור מליקסון. במהלך השיחה בין השניים, הביע השחקן את רצונו לשחק בשורות הנבחרת הלאומית והמאמן הביע שביעות רצון גדולה. בתום הפגישה הוחלט כי השחקן אשר שוהה בימים אלו בחופשה בישראל אכן יהיה חלק מסגל הנבחרת בכחול לבן, לקראת המשחק מול אוקראינה בסוף חודש פברואר.

גוטמן אמר בסיום הפגישה: "מליקסון שחקן מוכשר בעל יכולת אישית גבוהה שללא ספק יכול לעזור לנבחרת ישראל במטרותיה. במהלך הפגישה הבנתי עד כמה הנבחרת חשובה למאור ואין לי ספק שמקומו בסגל הנבחרת".

מליקסון הוסיף: "זה כבוד גדול וגאווה גדולה ללבוש את המדים הלאומיים. אני שמח על ההזדמנות שאלי נותן לי ואני מחכה בקוצר רוח לתחילת הפעילות עם הנבחרת. מרגישים שיש עידן חדש בנבחרת ישראל ואני אעשה הכל על מנת לעזור לנבחרת לעמוד במטרות".

כאמור, בימים אלו מליקסון נמצא בארץ בחופשה אך כבר ביום רביעי הקרוב ייצא למחנה אימונים בספרד, ביחד עם קבוצתו, ויסלה קרקוב. מאור חוזר בימים אלו לפעילות לאחר פציעה בכף רגל ימין ממנה סבל בשבועות האחרונים.

כזכור, מאור מליקסון החליט לפני מספר חודשים לשחק בנבחרת פולין, שכן הוא מחזיק בדרכון פולני. לאחר לחצים כבדים, חזר בו הקשר מההחלטה, אך הודיע כי החליט שלא לייצג גם את נבחרת ישראל. כאמור, אחרי הפגישה עם גוטמן שינה מליקסון שוב את דעתו.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully