וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל: "אשדוד היא היריבה העיקרית שלנו"

קשר קרית שמונה התייחס לצמרת והוסיף: "אין הסבר להגנה המצוינת שלנו". סולארי סחט מחמאות ויפתח בגביע הטוטו

עירוני קרית שמונה רשמה אתמול (שבת) משחק 18 ברציפות ללא הפסד כשגברה במגרשה 0:2 על הפועל ראשון לציון. בקבוצה הצפונית שמרו על פער שש הנקודות ממ.ס אשדוד השנייה, אך הפער מהפועל תל אביב השלישית גדל לתשע נקודות. הקבוצה גם שמרה בפעם השישית ברציפות על שער נקי והשוער דני עמוס לא הוציא כדור מהרשת כבר 622 דקות.

הקשר הוותיק של הקבוצה, רביד גזל, אמר הבוקר (ראשון) לוואלה! ספורט: "אין ספק שזה מוסיף לנו לביטחון. היה חשוב מאוד לחזור למסלול הניצחונות אחרי המשחק באשדוד, אבל אנחנו עדיין לא מתבלבלים ומסתכלים על כל משחק כמשימה נפרדת בכדי לעמוד במטרה שהצבנו לנו בסוף השנה.

"אין לי הסבר אמיתי למשחק ההגנה המצוין שלנו", המשיך גזל. "מבחינה קבוצתית אנחנו עומדים טוב מאוד על המגרש ושחקנים מחפים על שחקנים אחרים. זה לא אומר שלא היה לנו גם מזל. כמו שהקלישאה אומרת, המזל כנראה הולך עם הטובים".

גזל נשאל על הפער שנפתח מהפועל תל אביב ואמר: "נכון שקשה להאמין, אבל עם כל הכבוד להפועל, שהיא קבוצת בכירה בצמרת והרבה יותר מנוסה במלחמה על התארים, אשדוד כרגע היא היריבה העיקרית שלנו והיא הוכיחה שוב אתמול כמה שהיא קבוצה טובה. אני לא חושב שנכון לדבר על קבוצות אחרות, אלא להתרכז בקרית שמונה ובמשימות שיש לנו השבוע. קודם כל גביע הטוטו ואחר כך בני סכנין. חשוב לנו מאוד בתור שחקנים לשמור על התואר בגביע הטוטו כי המועדון לא מכניס הרבה כסף וזו הדרך שלנו להחזיר לאיזי שרצקי על ההשקעה הגדולה בקבוצה".

ביום שלישי תפגוש קרית שמונה את הפועל באר שבע במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, מפעל בו כזכור זכתה בעונה שעברה. המאמן רן בן שמעון יעניק למספר שחקנים בכירים לנוח ולהרכיב מספר רב של מחליפים. הקשר הארגנטינאי דויד סולארי, שקיבל דקות ראשונות כמחליף וסחט מחמאות על יכולתו, צפוי לפתוח בגביע הטוטו, אך נראה שייקח זמן עד שיהפוך לשחקן קבוע בהרכב הקבוצה בליגה.

בקבוצה שררה אכזבה גדולה מכמות הקהל שהגיע למשחק הביתי, כ-1,500 בלבד. המאמן בן שמעון התייחס לנושא לאחר המשחק ואמר: "מעציב אותנו שלא מגיע יותר קהל, והשחקנים צריכים להביא את האש מהבית".

צפו בקרית שמונה מנצחת את ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully