וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביש לטועמה: "מתנצל. נהגתי בחוסר כבוד לשחקן ותיק"

8.1.2012 / 15:37

בלם הפועל ב"ש התנצל בפני קשר הפועל בעקבות התקרית בין השניים. הבלם: "הספיגה ברמת השרון חישלה אותנו"

מספר דקות לסיום המשחק מול הפועל תל אביב נראה היה שהקהל של הפועל באר שבע מתחיל לאבד תקווה. 10 דקות אחר כך, האוהדים חיכו לשחקנים מחוץ לחדר ההלבשה ושיבחו אותם על התוצאה (1:1), שהמשיכה את הרצף החיובי של הקבוצה. "גיא אמר לנו לפני המשחק שזה פלוס לקחת מקבוצה כמו הפועל תל אביב נקודות וככה אנחנו מסתכלים על זה", אמר הבוקר עודד גביש. "אנחנו עולים לכל משחק להילחם. הייתה פה תצוגה יפה של הקהל ולא יכולנו להפסיד. זאת נקודה שכביכול לא היינו אמורים לקחת. מצד שני, היינו יכולים לנצח את המשחק אבל לא צריכים להיות חזירים".

"לטעמי הספיגה בשבוע שעבר מול רמת השרון דווקא חישלה אותנו", המשיך הבלם". בעונה שעברה ניצחנו משחקים בדקות האחרונות וזה מלמד על אופי של קבוצה, כנראה שבסופו של דבר הסטטיסטיקה מתיישרת. בוסרמיל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. ניכר כי בעיית פציעות מלווה את הקבוצה לקראת המשחק ביום שלישי, אז ייערך חצי גמר גביע הטוטו מול קריית שמונה. אבי יחיאל, איציק וקנין, דובב גבאי ומוטי מלכה פצועים ולא ברור מי מהם יהיה כשיר למשחק. יוסי שבחון לא שיחק אתמול בגלל סיבה דומה. גביש אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה יכול לעזור למועדון כי יש מענק כספי די גדול. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, כמו שרוצים לנצח גם בגולות, מול ילד ברחוב".

היום שוחח גביש עם קשר הפועל תל אביב סלים טועמה והתנצל בפניו על שגרר אותו מחוץ לגבולות המגרש, בעת שהיה פצוע. גביש אמר לטועמה: "נכון למשחק זה היה מתאים, אבל בדיעבד זה היה כמעין הפגנת חוסר כבוד מצד שחקן כמוני. אני מקווה שהכל בסדר ומאחל לך הצלחה". טועמה העריך את הדברים והשניים התפייסו.

לקראת סיום המשחק קיללו אוהדים את מוטי מלכה, בטענה שנראה מבלה וננזף לאחרונה מספר פעמים על ידי גיא לוי. במועדון לא ייחסו חשיבות לקריאות של הקומץ ומלכה דווקא קצר שבחים בסיום. האיש שזכה אתמול לשבחים הגדולים ביותר היה ויליאם סוארס, שהחזיר את האגרסיביות למרכז השדה. המאמן גיא לוי הודיע בסיום המשחק כי הקבוצה עומדת לסכם עם הקשר המונטנגרי הנבחן, רדיוויה גולובוביץ'. כזכור, בסוף השבוע הוציא המועדון הודעה רשמית על הגעתו למבחנים.

עדכון ראשון: 10:43

צפו בהפועל ב"ש והפועל ת"א נפרדות ב-1:1 דרמטי

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully