וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי ואג'ידה: "ניצחון אחד ולא נלחמים, אין פה מחויבות"

8.1.2012 / 9:37

השניים דיברו בחדר ההלבשה של הפועל פ"ת בעקבות התבוסה. יניב לוזון: "ששחקנים יעשו חושבים". לנדאו ידרוש עוד חיזוק

"קיבלנו אתמול גולים של כיתה ב'. החזקנו בכדור, אבל ספגנו ממצב נייח. הגול השני היה עצמי ובשלישי אדו החזיר את הכדור כאילו זה משחק אימון. גילי הבהיר לנו שהיה שלב שהרמנו דגל לבן. הוא צודק". כך אמרו שחקנים בהפועל פתח תקוה בעקבות התבוסה 1:5 לבני יהודה אמש. בחדר ההלבשה אספו גיא צרפתי, אוסטין אג'ידה ויניב לוזון את השחקנים בניסיון להרים אותם מהקרשים. "אין פה מחויבות, זה לא המשחק הרגיל שלנו", אמרו צרפתי ואג'ידה לשחקנים. "יש פערים גדולים מהבית לחוץ. עשינו משהו טוב והרסנו. אחרי ניצחון אחד אנחנו לא נלחמים. אי אפשר לקבל חמש מקבוצה כזאת". גילי לנדאו נכנס לחדר ההלבשה ואמר: "לא צריכים להפסיד בצורה כזאת, מה זה הגולים האלה?".

"כל הקבוצה צריכה ללכת הביתה ולעשות חושבים, כי ככה לא צריך להיראות", אמר הבוקר לוזון. "חבל שאכזבנו את האוהדים שהגיעו בכמות יפה. רק נצטער על המשחק הזה". שחקנים בקבוצה טוענים כי גם לאחר השארת סטולר והחתמת קווין פריינטה (אמור לעבור השבוע בבקרה) הקבוצה זקוקה לחיזוק. אחד מהם אמר אתמול: "שחקנים היו כל כך עסוקים בסטולר, ששכחו לשחק כדורגל. לא השארנו פה את מסי. בן מוחה לא יכול להיות מגן, כי זה לא תפקיד שמתאים לו. גם אדו עשה שטות. אולי צריך חיזוק בהגנה". אם לנדאו יוכל להביא חיזוק, הוא יחתים את רמי דואני. המאמן רוצה גם חלוץ, אבל המפרקים ממשיכים להתעקש שאין תקציב. "יהיה קשה מאוד להישאר בסגל הזה", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה מאוכזבים מהתבוסה גם בגלל סיבה אחרת: מאזן השערים. פתח תקוה החזיקה עד כה במאזן השערים השני בטיבו בתחתית, אבל לאחר התבוסה היא התקרבה למאזן השערים השלילי של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. "זה משהו שצריך לחשוב עליו", אמרו אמש בקבוצה, "לקראת סוף העונה זה עלול להיות קריטי. אם כבר מפסידים, צריך להפסיד בכבוד". הניצחון של בית"ר על נתניה הגדיל את ההפרש בין הקבוצות ומהקו האדום לשמונה נקודות.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully