וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "זה ההבדל בינינו לבין קרית שמונה"

8.1.2012 / 8:20

בקבוצה זעמו על ההפסד לבית"ר: "איך קבוצה עם התקפה כזו, כבשה לנו פעמיים?". כליבאת: "נעקצנו". סידורף ימשיך להיבחן

אכזבה גדולה הייתה אתמול בחדר ההלבשה של מכבי נתניה לאחר ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים. "אנחנו פראיירים", אמרו השחקנים, כשאחמד סבע, שלא התלבש, חיכה מחוץ לחדר ואמר: "צריך לדעת לקחת את הנקודות במשחקים כאלה. המשחק היה לנו ביד ובסוף אנחנו יוצאים בלי כלום". אנשי הקבוצה היו חריפים יותר ואמרו: "זה ההבדל בינינו לבין קרית שמונה. אין פערים מקצועיים, אלא הכל בראש. הם היו מנצחים משחק כזה בקלות ואנחנו מסבכים את עצמנו. השוונו ושלטנו במשחק ומשום מקום קיבלנו עוד גול. קבוצה עם התקפה כמו של בית"ר שמה לנו שני גולים משלושה מצבים. זה אומר הכל".

החלוץ מוחמד כליבאת סיכם: "משחק מאכזב מבחינתנו. לא שיחקנו טוב ולא הגענו כמעט למצבים. דווקא כשקצת חזרנו לעניינים במחצית השנייה, נעקצנו. בסך הכל היו לנו שני ניצחונות טובים ומשחקים טובים וחשבנו להתחיל מומנטום ולהתקרב אל הצמרת. ההפסד הזה לוקח אותנו אחורה וזה חבל, אבל זה הכדורגל. צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

כליבאת לא השתמש בעובדה שהמשחק נערך ללא קהל כתירוץ: "לשחק בלי קהל מפריע לשתי הקבוצות, אבל זה לא תירוץ. לא הופענו למשחק היום וצריך לעשות את השינוי ולחזור למסלול הנחצחונות כבר בשבוע הבא בקופסא אם אנחנו רוצים להיצמד לחלק העליון של הטבלה".

גם המאמן ראובן עטר היה מאוכזה מאוד בסיום ואמר: "היינו צריכים לנצל את המומנטום וחבל כי יכולנו להתקרב אל עבר החלק העליון ולתקוע יתד בפלייאוף העליון. נצטרך להחזיר את הנקודות האלה. משחקים ללא קהל זה משהו רע לשתי הקבוצות וזה משהו שצריך להיפסק, זה הכל חוץ מפיתרון". לגבי הנבחן ההולנדי הרמן סידורף אמר עטר: "הוא ימשיך להיבחן בשבוע הקרוב ורק לאחר מכן נקבל החלטה".

פיראס מוגרבי ששיחק עם סד על ידו השבורה אמר לחבריו כי התקשה בתנועה והרגיש מוגבל עם הסד: "פחדתי קצת ליפול עליה בתנועה בהתחלה, אבל זה לא תירוץ" אמר בסיום. סבע שנעדר עקב צהובים צפוי לחזור להרכב בשבוע הבא במשחק הביתי מול הפועל עכו.

סטיבן כהן כבש פעמיים, 1:2 לבית"ר על נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully