וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יוסטון וניו אורלינס בשלב הבא בפלייאוף

8.1.2012 / 9:50

הטקסאנס ניצחו את סינסינטי 10:31, ויפגשו בשלב הבא של הפלייאוף את הרייבנס בבולטימור. ניו אורלינס-דטרויט 28:45

איי ג'יי גרין שחקן סינסינטי בנגלס מול גלובר קווין שחקן יוסטון טקסאנס. Dave Einsel, AP
האקשן של ינואר התחיל. קווין גלובר מיוסטון עוצר את איי ג'יי גרין מסינסינטי/AP, Dave Einsel

יוסטון - סינסינטי 10:31

הטקסאנס נכנסו למשחק עם הרבה חשש וחוסר ניסיון, לאור העובדה שעלו עם קוורטרבק רוקי, טי ג'יי ייטס, להתמודדות הפלייאוף הראשונה שלהם בהיסטוריה. למזלם, דווקא שחקן הגנה, ג'יי ג'יי וואט, עשה את ההבדל כש-52 שניות לפני ההפסקה קטף כדור שזרק אנדי דלטון ורץ עמו לאנדזון, כדי להעלות את הטקסאנס ליתרון 10:17. אחר כך, זה כבר נראה טוב בהרבה עבור יוסטון, שתטוס בשבוע הבא לבולטימור, למפגש עם הרייבנס.

הבנגאלס הגיעו כדי להצדיק את העובדה שהעפילו לפלייאוף, למרות סיום בינוני לעונה. זה עבד רק בפתיחה, כשסדריק בנסון חדר לאנדזון והעלה אותם ל-0:7. אחר כך, סינסינטי כבר נראתה הרבה פחות טוב, על המגרש וגם על הקווים, כשהמאמן מרווין לואיס בזבז את הערעורים שלו עם שניים מיותרים לחלוטין.

מנגד, ליוסטון רעדו הידיים בפתיחה, אבל היא השוותה פעמיים - ל-7:7 מטאצ'דאון ראשון מתוך שניים של אריאן פוסטר ול-10:10 משער שדה של ניל ראקרס. אחר כך באה החטיפה של וואט, והמחצית השנייה הייתה כולה בשליטה של יוסטון, שחטפה פעמיים נוספות את דלטון, ועם טאצ'דאון של אנדרה ג'ונסון ועוד אחד של פוסטר סגרה עניין - 10:31 בסיום.

מספרים: ביוסטון, ייטס השלים 11 מ-20 ניסיונות המסירה שלו ל-159 יארד, פוסטר הגיח 24 פעמים ל-153 יארד ושני טאצ'דאונים, אנדרה ג'ונסון סיים עם 90 יארד וטאצ'דאון בחמש תפיסות. בסינסינטי, דלטון זרק ל-257 יארד ושלושה איבודים ללא טאצ'דאון, איי ג'יי גרין רשם 47 יארד באוויר בחמש תפיסות.

הלילה (23:30, FOX ו-METV) תארח דנבר את פיטסבורג. המנצחת תפגוש בשבוע הבא בפוקסבורו את ניו אינגלנד.

אריאן פוסטר שחקן יוסטון טקסאנס. Eric Gay, AP
ערב גדול בהופעת פלייאוף ראשונה. אריאן פוסטר/AP, Eric Gay

ניו אורלינס - דטרויט 28:45

כצפוי, זה היה המשחק היותר מספק של הערב מבחינת נקודות. הליונס הצליחו לעמוד מחצית שלמה מול היכולות האקספלוסיביות של דרו בריס והסיינטס, כשירדו להפסקה ביתרון 10:14, אבל המחצית השנייה כבר הייתה יותר מדי עבורם, והם ספגו 35 נקודות ששלחו אותם הביתה ואת הקדושים לעימות במפרץ עם סן פרנסיסקו.

ניו אורלינס, בעונה שוברת שיאים התקפיים, שברה עוד אחד, כשהעמידה מספר טוטאלי של 626 יארד - 466 מהם של דרו בריס באוויר - הסכום הגבוה ביותר בהיסטוריה (השיא הקודם החזיק מעמד 49 שנים). בריס, לאחר מחצית ראשונה בינונית שאותה סיים ללא טאצ'דאון, ירה לכל עבר והזין בפתיחת המחצית השנייה את דברי הנדרסון ובהמשך את ג'ימי גרהאם, כדי להעלות את הסיינטס ליתרון 14:24. מת'יו סטאפורד, שגם לו היה ערב פרודוקטיבי, צימק ל-24:21 ומכאן זה היה אול סיינטס, עם 21 נקודות נוספות ברבע הרביעי, כולל אחת של בריס ל-56 יארד לרוברט מיצ'ם - 28:45 בסיום.

מספרים: בריס מסר ל-33 מ-43 ניסיונותיו וסיים עם 466 יארד ושלושה טאצ'דאונים. מרקז קולסטון סגר 120 יארד באוויר ומיצ'ם 111 עם טאצ'דאון. דארן ספרולס רשם 51 יארד וצמד על הקרקע, פייר תומאס הוסיף 66 וכניסה אחת. בדטרויט, מת'יו סטאפורד סיים עם 380 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים, קלווין ג'ונסון אחראי למשחק מפלצתי עם 211 יארד ושני טאצ'ים באוויר.

הערב (20:00, 5+ לייב, FOX ו-METV) ישחקו ניו יורק ג'איינטס ואטלנטה. המנצחת תקבל את הזכות המענגת לשחק בלמבו פילד מול גרין ביי בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. AP
כמה שיאים הוא עוד ישבור? דרו בריס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully