וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מי עבר לאן, מתי ולמה?

6.1.2012 / 23:00

זמבראנו מצטרף לאימפריה ממיאמי, ריזו הלך לקאבס ויו דבריש אולי בדרך לטקסס. אמצע הפגרה זה זמן נפלא לעשות מעט סדר

קצת יותר מחודשיים עברו מאז סנט לואיס זכתה באליפות ה-MLB בדרך הכי דרמטית שניתן לעלות על הדעת, אחרי 3:4 מטורף על טקסס בוורלד סירייס. קצת פחות משלושה חודשים נותרו עד שאוקלנד וסיאטל יוציאו לדרך את העונה החדשה עם צמד משחקים בטוקיו דום שביפן (28-29/3). ככה שפחות או יותר באמצע הפגרה, למי שפיספס או התמקד בעונת הפוטבול, זה הזמן המושלם עבורנו לעשות מעט סדר בים ההעברות שראינו עד כה ולהתחיל להריח את העונה החדשה שבדרך. שנתחיל?

AL:

ראשית ניתן את הכבוד לקבוצה שעשתה את שתי ההעברות הגדולות ביותר של הפגרה, לוס אנג'לס איינג'לס. המלאכים מעיר המלאכים התחזקו כמובן בשחקן שנחשב בעיני רבים לטוב ביותר בליגה כיום, אלברט פוחולס, שסיים את חוזהו אצל האלופה סנט לואיס וישחק בבסיס הראשון. כמו כן, הפיצ'ר הנפלא סי. ג'יי. וילסון הגיע אחר כבוד מהיריבה לבית ה-AL מערב, סגנית האלופה טקסס, ולצד ג'רד וויבר הוא יוצר צמד מאיים מאוד עבור האיינג'לס.

גם היריבות לבית לא נחו. טקסס, שגירדה את התואר בעונה שעברה, מימשה את האופציה על קולבי לואיס וצירפה את הקלוזר של מינסוטה ג'ו ניית'ן, מה שיקפיץ את נפתלי פליז לרוטציה. הריינג'רס אף שילמו 51.7 מיליון דולר עבור הזכות לנהל מו"מ עם הסנסציה היפנית יו דבריש, כאשר השיחות יכולות להתנהל עד ל-18 לחודש.

בבית בו תמיד מעניין, בית ה-AL מזרח, הגדולות החליטו לא להשתולל יותר מדי, לפחות בינתיים. בוסטון, שמלקקת את פצעי הקריסה הגדולה מהעונה החולפת, התחזקה במנג'ר בובי ולנטיין, החתימה את דייויד אורטיז על הארכת חוזה וצירפה את ריאן סוויני ואנדרו ביילי (הקלוזר החדש) מאוקלנד, תמורת ג'וש רדיק שעשה את הדרך ההפוכה. היאנקיז צירפו את הידקי אוקג'ימה, המגיש של בוסטון בעונות החולפות ואילו טמפה ביי, שהשתחלה לפלייאוף הקודם ברגע האחרון, התחמשה בחוסה מולינה, התופס שמגיע מטורונטו.

בבית המרכז, אלופת הבית דטרויט הביאה מסנט לואיס את אוקטביו דוטל הקשיש ולקנזס סיטי הצטרף השורטסטופ בעל השם המגניב יונייסקי בנטקורט שמגיע ממילווקי.

NL:

עוברים לחטיבה השנייה, שם החגיגה הייתה לא פחות גדולה ומעניינת בתקופה האחרונה. ראשונה היא כמובן פלורידה מרלינס, שכעת יש לקרוא לה מיאמי מרלינס. ממש כמו לוס אנג'לס על חוף האוקיינוס הפאסיפי, כך געשו המים גם באטלנטי כשמיאמי התחזקה בשלישיית הפיצ'רים הנהדרת קרלוס זמבראנו משיקגו קאבס, מארק בהרלי מהיריבה העירונית הוויט סוקס והית' בל, ששיחק עד כה בסן דייגו. יחד עם זאת, ההחתמה הגדולה ביותר של המרלינס הוא חוזה רייס, השורטסטופ המצוין של המטס. המועדון מפלורידה מנסה לבנות תדמית חדשה, עם מדים חדשים ואצטדיון חדש וכמובן גם במנג'ר חדש, אוזי גיין האחד והיחיד, שמגיע גם הוא מהוויט סוקס.

בכלל, בית המזרח צפוי להיות החם ביותר בליגה העונה, כשאלופת הבית פילדלפיה, שתנסה להתגבר על אכזבת העונה שעברה שהסתיימה ללא אליפות, שמרה על טריו הפיצ'רים המדהים שלה (רוי האלאדיי, קליף לי וקול המלס) והוסיפה אליהם את הקלוזר שלקח אליפות עם בוסטון, ג'ונתן פפלבון. ג'ים ת'ומה קשישא ו-604 ההומראנים שלו חוזרים לקדנציה שנייה בעיר האחווה. וושינגטון, שכבר בשנה שעברה החלה בניסיון להפוך לקבוצה רלוונטית, המשיכה להתחזק וקיבלה מאוקלנד את המגיש ג'יו גונזאלס. גם המטס הביאו מגיש, את פרנק פרנסיסקו מטורונטו.

בבית המרכז, שתי הגדולות ינסו להתאושש מהלם. האלופה סנט לואיס איבדה כאמור את פוחולס, כשהשם הגדול שהגיע במקומו הוא קרלוס בלטראן מסן פרנסיסקו. במילווקי עדיין לא יודעים מה יקרה עם ריאן ברון, ה-MVP שנחשד בשימוש בסמים ולאן ואם בכלל יילך לבסוף פרינס פילדר. כרגע הדיווחים לא ממש ברורים בעניינו, אבל הוא עדיין עלול להיות מושעה ל-50 משחקים אם ימצא אשם ובינתיים הברוורס צירפו את אראמיס רמירז מהקאבס.

הקאביס עצמם הם הסיפור המרכזי של הבית הזה ואחד הראשיים בליגה בפגרה הנוכחית, כאשר לאחר שנים שחונות רבות ו-104 שנים ללא אליפות, הם החליטו ללכת בכל הכוח. ת'יאו אפשטיין הגיע מבוסטון, דייל סווים יהיה המנג'ר ולמרות שאין עדיין החתמות נוצצות, נראה שטרם שמענו את המילה האחרונה מצד הקבוצה מעיר הרוחות. בינתיים, כריס וולסטאד ובעיקר אנתוני ריזו הגיעו ומאט גארזה עלול לראות את הדרך החוצה.

סינסינטי, שרוצה גם היא לעשות עוד צעד קדימה, התחזקה במאט לאטוס מסן דייגו, יוסטון הביאה מהרד סוקס את ג'ד לאורי וקייל ווילנד תמורת מארק מלנקון וגם לפיטסבורג הגיע שחקן מהרד סוקס, המגיש אריק בדארד.

הבית האחרון הוא בית המערב, שם אלופת הבית אריזונה חיזקה את השורות עם ג'ייסון קובל ממינסוטה, המגיש טקאשי סאיטו ממילווקי ומעל כולם המגיש טרבור קייהיל, שבא מאוקלנד, יחד עם מגיש נוסף, קרייג ברסלו. קולורדו תנסה לחזור לעניינים עם מייקל קדאייר מהטווינס והדודג'רס, שבעיקר עסוקים בלחפש רוכש, צירפו את המגיש של סן דייגו ארון הראנג.

זהו פחות או יותר, זה מה שקרה עד כה. מפאת אורך הכתבה וגודל הבלאגן, בטח שכחתי חלק מהשמות, ככה שתרגישו חופשיים לסייע. ואל תתייאשו, עוד מעט הבייסבול חוזר.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully