וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: מאה אחוז כותנה

תומר ספירשטיין

6.1.2012 / 18:30

ארקנסו וטיילר וילסון יפגשו את קנזס סטייט עם קולין קליין (3:00, FOX) לקרב המסקרן בין בובי פטרינו לביל סניידר בקוטון בול

שלושה משחקים נותרו לנו לפני משחק האליפות בין אלבמה ללואיזיאנה סטייט, שיסגור לנו עונת מכללות מדהימה, אבל עד אז יש לנו משחק סופר מסקרן בין שתי הקבוצות שקופחו הכי הרבה בשיבוצי הבולים. ארקנסו וקנזס סטייט, שסיימו במקומות השישי והשמיני (בהתאמה) בדירוג ה-BCS, חשבו כבר על בול מרכזי, אבל וירג'יניה טק ומישיגן גנבו להם את הכרטיסים לשם, והם תיאלצנה להסתפק במפגש ראש בראש בקוטון בול. לא נורא - ההפסד אולי שלהן, אבל הרווח כולו שלנו.

בהמשך סוף השבוע, במקביל לפתיחת הפלייאוף ב-NFL, ישוחקו שני המשחקים הזניחים (אין דרך אחרת לתאר אותם, מצטער) כשסאות'רן מתודיסט תפגוש את פיטסבורג בקומפאס בול וצפון אילינוי את ארקנסו סטייט בגודאדי.קום בול.

טיילר ווילסון שחקן ארקנסו. AP
הפסיד רק לשתי הפינאליסטיות. טיילר וילסון/AP

פיצויים מוגדלים

קוטון בול: ארקנסו (6) - קנזס סטייט (8) (ישיר, 3:00, FOX)

אולי לא מדובר באחד מהבולים המרכזיים - ותודה לוירג'יניה טק ומישיגן שגנבו את המקומות האלו - אבל הקוטון בול קיבל בובה של מפגש בתור פיצוי, שאמור להיות מעניין יותר מהשוגר בול והאורנג' בול ביחד. ארקנסו, כזכור, הפסידה רק שני משחקים העונה - לשתי הקבוצות שתתמודדנה על האליפות בליל שני, ואילו קנזס סטייט הפסידה רק לשתי הקבוצות מאוקלהומה בעונת קאמבק מדהימה של ביל סניידר בתפקיד המאמן. בצד של ארקנסו, בובי פטרינו זכה לפריחה מחודשת לאחר הפיאסקו שלו באטלנטה, וכבר העונה הצליח עד כדי שלא פחות משלושה מעוזריו עזבו בשביל תפקידים בקבוצות אחרות. על המגרש, יהיה זה קרב מעניין בין טיילר וילסון המוכשר של ארקנסו בתור ק"ב ,לצד ג'ריוס רייט התופס וטרמיין תומאס הסייפטי מול קולין קליין המדהים של קנזס סטייט, שאמנם מסר רק ל-12 טאצ'ים העונה, אבל גם רץ ל-26 נוספים, וסיים שני רק למונטי בול מויסקונסין. יהיה חם.

משחקים נוספים:

קומפאס בול: סאות'רן מתודיסט - פיטסבורג (שבת)

גודאדי.קום בול: ארקנסו סטייט - צפון אילינוי (ראשון)

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully