וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: כמו תפוזים במטווח

5.1.2012 / 9:32

ווסט וירג'יניה הביסה במשחק מטורף את קלמזון 33:70 וזכתה באורנג' בול. שישה טאצ'דאונים ו-401 יארד לג'ינו סמית'

פוטבול מכללות הוא לא הדבר ההגנתי ביותר בעולם, אבל את ההשפלה שחוו הלילה (בין רביעי לחמישי) שחקני קלמזון הם לא ישכחו כל כך מהר. הטייגרס פגשו את ווסט וירג'יניה באורנג' בול, וחטפו מבול של טאצ'דאונים בדרך לתבוסה 70:33.

המאונטנירס נהנו מליל קריירה של ג'ינו סמית', שמסר ל-401 יארד ושישה טאצ'דאונים, שווה לשיא במשחקי הבול בהיסטוריה. לאחר רבע ראשון, ממנו ירדה קלמזון ביתרון 14:17, התפוצצו סמית' ו-ווסט וירג'יניה עם מטח של 35 נקודות לעומת 3 בלבד של היריבה, ירדו להפסקה ביתרון של 20:49 והפכו את המחצית השנייה לגארבג' טיים ארוך.

"לא חשבתי שאנחנו יכולים לשים 70 נקודות", אמר סמית', שהיה, איך לא, ה-MVP של המשחק. המאמן דיינה הולגורסן הוסיף: "השחקנים באו כדי לתת הצהרה והוכיחו שאפשר לעשות הכל אם אתה שולט בכדור בהגנה, בהתקפה ובקבוצות המיוחדות". דייבו סוויני, מאמן קלמזון, סיכם: "אנחנו קבוצה טובה בהרבה מזו שראיתם הלילה". היה זה ההפסד הראשון ב-30 שנה של קלמזון בבול גדול.

מלבד סמית' בלט בווסט וי גם שון אלסטון, שרץ ל-77 יארד עם צמד טאצ'דאונים. טאג' בויד מקלמזון מסר ל-250 יארד עם שני טאצ'דאונים ושני איבודים, אנדרה אלינגטון הגיח ל-116 יארד וטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully