וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מסתמן ששי אבוטבול יעזוב בקיץ

קשר האדומים עדיין לא הגיע לסיכום עם הבעלים על חוזהו ויילך לבוררות. הפועל תוכל להחתים שחקנים לפני החלטת הבורר

מסתמן ששי אבוטבול יעזוב בסוף העונה את הפועל תל אביב. כזכור, לפני כשבועיים נחשף בוואלה! ספורט כי קיים ויכוח בין השחקן למועדון על זכרון הדברים שנחתם בקיץ בין אבוטבול ליו"ר דורון אוסידון. לטענת הפועל, ההסכם שנחתם בזמנו היה כביכול טעות שכן במקום שהקשר ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה, נחתם ההסכם על כ-150 אלף יורו.

ההבדל בסכומים הוא משמעותי, שכן מדובר בסכום של כ-750 אלף שקלים לטובת הקשר בהתחשב בכך שהחוזה שדובר עליו הוא לחמש שנים. לטענת השחקן, הסכום שנחתם באותו מעמד תקף ואמור לכסות על המענקים אותם הוא דרש מהמועדון בגין הישגי הפועל בשנים האחרונות. למרות ניסיונות פשרה בנושא, הצדדים יגיעו בקרוב מאוד לבוררות, שכן הפועל טוענת שהסכם מבחינתה לא בר תוקף משפטי ואילו השחקן טוען שהיפך הוא הנכון.

במידה ואבוטבול יזכה בבוררות, יצטרך הבעלים אלי טביב לכבד את ההסכם שמנוגד לרצונו. במקרה והקשר יפסיד בבוררות, הוא ייאלץ להסתפק בחוזה הקיים שלו ולחזור לדון על חוזה עתידי. מכיוון שבינו לבין הבעלים קיימת מערכת יחסים לא טובה עוד מלפני כשנה, הסבירות במקרה שכזה היא שהקשר יסיים את חלקו בקבוצה. עם זאת, בהפועל עושים מאמצים שהתמונות מהקיץ כשהקהל של הקבוצה בא להפגין לטובת הקש, לא יחזרו, ולכן קיימת האפשרות הפחות סבירה כרגע שהצדדים יסכימו לדון על חוזה חדש שיספק את שניהם.

בכל אופן, כל עוד הצדדים יסכימו שהפתרון הוא משפטי, מעמדו של מרקו שולר שחתם אתמול בקבוצה לא בסכנה מכיוון שבקרת התקציבים איננה מתערבת בהליכים משפטיים ולכן הפועל תורשה להחתים שחקנים חדשים בקבוצה בינואר הקרוב ללא חשש שאי הסכמות עם הקשר יפריעו בנושא זה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully