וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: לחץ על שמעון מזרחי להתמודד לראשות האיגוד

לא רק בקרב הצהובים מנסים להריץ את היו"ר, על רקע המהפך המסתמן שבו אבנר קופל אמור להתמנות. מכבי מכחישה

האם אחד המהלכים הדרמטיים בתולדות הכדורסל הישראלי קורם עוד וגידים? שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, מצוי בתקופה האחרונה תחת לחצים כבדים להתמודד על תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל – הן מצד גורמים בכירים במכבי תל אביב, הן מצד בכירים בסיעת מכבי ומצד גורמים בכירים באיגוד הכדורסל. גם גורמים בסיעת הפועל תומכים במהלך.

אם אכן יחליט מזרחי להתמודד על קדנציה מלאה בראשות איגוד הכדורסל, המשמעות היא שייאלץ להיפרד ממכבי תל אביב, המועדון בראשו עומד מאז שנת 1969.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. קובי אליהו
"עדיין לא שקלתי את האפשרות הזאת". שמעון מזרחי/קובי אליהו

בשבועיים הקרובים אמורה הנהלת איגוד הכדורסל להתכנס, כאשר על סדר היום תעמוד הצעת סיעת הפועל להדיח את שי שני, יו"ר איגוד הכדורסל המכהן. אם אכן יתגבש רוב למהלך, תצטרך הנהלת האיגוד לבחור במקומו יו"ר זמני, עד לקיום הבחירות הסדירות, שאמורות להיערך בחודש מאי.

מועמד סיעת הפועל לתפקיד הוא אבנר קופל, שגם אם ייבחר בישיבה הקרובה כממלא מקום יו"ר האיגוד במקום שני, יצטרך בכל מקרה להתמודד מחדש בבחירות הסדירות במאי. מנגד, אם אכן יודח שני, סיעת מכבי עשויה להציע את מועמדותו של מזרחי – שממילא מכהן כמ"מ יו"ר איגוד הכדורסל, לתפקיד היו"ר הזמני – אולם במקרה כזה לא יתבקש מזרחי לעזוב את מכבי תל אביב מיידית; כאמור, מזרחי יעזוב את מכבי רק אם יתמודד על קדנציה מלאה כיו"ר האיגוד, בבחירות שייערכו ככל הנראה בחודש מאי. במקרה הזה, יתמודד מזרחי על התפקיד מול קופל.

אבנר קופל יו"ר מנהלת הליגה. ברני ארדוב
כנראה שמועמדותו מטעם הפועל מלחיצה את אנשי מכבי. אבנר קופל/ברני ארדוב

"כבר אמרתי שלדעתי יהיה טוב לכדורסל הישראלי אם שמעון מזרחי יתמודד לתפקיד יו"ר האיגוד", אמר שי שני לוואלה! ספורט.

גם מזרחי, שדחה בעבר הצעות להתמודד על תפקיד יו"ר האיגוד, נשמע היום מעט אחרת. "יש אנשים שחושבים שיהיה רעיון טוב אם אתמודד", אמר לוואלה! ספורט. "עדיין לא שקלתי את האפשרות הזאת".

כאשר נשאל באשר למאורעות האחרונים בהנהלת האיגוד השיב מזרחי כי "כל מה שקורה מאוד לא לרוחי. זו דמוקרטיה? שי שני הגיע לתפקיד מטעם סיעת הפועל, ופתאום בהפועל מנסים להדיח אותו. איך זה ייתכן? הם לא היו יכולים להמתין עוד חודשיים לקיום בחירות?".

אבנר קופל אמר בתגובה לידיעה: "שמעון אדם ראוי, אני מעריך ומכבד אותו. אין לי מה להוסיף לעצם הבחירות, צריך להפנות את כל השאלות לסיעת הפועל שהיא הסיעה הגדולה והקואליציונית באיגוד הכדורסל ולהם הפתרונות והתשובות".

שי שני יו"ר איגוד הכדורסל. ברני ארדוב, ברני ארדוב
"יהיה טוב לכדורסל אם מזרחי יתמודד לתפקיד". שי שני/ברני ארדוב, ברני ארדוב

תגובת מכבי תל אביב

מועמדותו של שמעון מזרחי לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל לא נידונה בשום פורום של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, מה עוד ששמעון מזרחי לא אמר שהוא אפילו שוקל אפשרות זו. העובדה הינה שתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל הוצע לשמעון מזרחי מספר רב של פעמים בעבר והוא סירב לקבל אותו, והסכים רק לאחר פטירתו של דני קסטן המנוח לשמש כיו"ר זמני, תקופה של כ-9 חודשים עד לבחירתו של ירמי אולמרט. מכל האמור לעיל עולה חד משמעית כי שמעון מזרחי היה ונשאר בתפקידו כיו"ר הדירקטוריון של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב.

האם חלקו של שמעון מזרחי במכבי תל אביב יקטן?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully