וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתור נובוטריאסוב צפוי להגיע להתרשמות במכבי חיפה

3.1.2012 / 13:00

הקשר האוקראיני מתפקד גם כבלם. אלישע לוי נזף בעידן ורד. גדיר ודוידוביץ' תורגלו בהרכב, החלוץ עדיין עשוי לחזור

מכבי חיפה פנתה אתמול (שני) רשמית לקשר האחורי ארתור נובוטריאסוב, שמשחק בקבוצת קרימטפליטסיה מהליגה השנייה באוקראינה, והוא צפוי להגיע למבחנים בקבוצה. על פי ההערכות, השחקן יגיע לישראל בתחילת השבוע הבא. הקשר הצעיר (19, 1.81) נחשב לשחקן הרכב קבוע בקבוצה האוקראינית והוא מסוגל לשחק גם בעמדת הבלם, עמדה שגם בה מחפש אלישע לוי להתחזק. כזכור, נובוטריאסוב הוצע לקבוצה ביום שישי, ומאז הואץ המשא ומתן כדי להביאו לישראל. מי שמכיר היטב את נובוטריאסוב הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי, ששיחק איתו באותה ליגה באוקראינה.

סוכנו של דה חסוס קיבל הודעה רשמית כי הוא רשאי לחפש קבוצה בחודש ינואר. ככל הידוע, הנשיא יעקב שחר התנגד תחילה לשחרורו משום שהשחקן לא שיחק תקופה ארוכה בגלל פציעה, אך אלישע לוי לא בונה עליו. גם השוער בויאן שראנוב שחלה אתמול התאמן. אתמול תרגל אלישע לוי את גוסטבו בוקולי בהרכב הראשון ונראה כי השחקן יחזור ל-11. במועדון ממשיכים לנהל מעקב אחר חן עזרא, שמועמד להצטרף לקבוצה. לוי רוצה להנחית לפחות שני שחקנים למבחנים בתוך שבועיים. המאמן מוכן להחתים בלם רק אם מדובר בשחקן בכיר. "אין לנו צורך בעוד בלם שיתחרה על מקום בסגל", הבהיר לאחרונה.

לפני האימון היום ערך המאמן שיחה אישית לקשר עידן ורד ונזף בו על היכולת שלו בשבועות האחרונים. נראה שורד יודח מההרכב במשחק הליגה הבא.

קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, לא התאמן הבוקר עם הקבוצה לאחר שחלה, אבל לקבוצה יש סיבה לאופטימיות: הקשר יניב קטן ערך היום אימון קל ונראה כי מצבו משתפר לקראת המשחק מול סכנין ביום שני. גם החלוצים ויאם עמאשה, מרלון דה חסוס וחן עזריאל והמגן אייל משומר חזרו להתאמן, אם כי אלה ערכו אימון קל. גולסה צפוי לחזור כבר מחר לאימונים, בעוד שעזריאל שסובל מפציעה בשרירי הבטן לא צפוי להיות כשיר למשחק. לאחרונה נשקלה אפשרות לנתח את החלוץ, אך בינתיים הרופאים מעריכים שיוכל לחזור למגרשים ללא צורך בניתוח. הבלם יוריצה בוליאט נעדר היום מהאימון בשל סיבות אישיות. ניר דוידוביץ' ומוחמד גדיר תורגלו בהרכב וייתכן שהאחרון יחזור לסגל.

שלשום עלתה אפשרות שגדיר יישאר בקבוצה וייתכן שהחלוץ, שכבר קרוב לסיכום בסכנין, לא יעזוב ויתחרה על מקומו בהרכב. אחת הסיבות להחלטה לתרגל את השחקן בהרכב היא חוסר שביעות הרצון מהשחקנים האחרים, שעד כה לא הוכיחו כי הם מסוגלים להוביל את הקבוצה. גם הבלם סארי פלאח עשוי לחזור להרכב על חשבון יוריצה בוליאט.

בנושא אחר: שחקני ההרכב השני סיפרו אתמול כי במשך תקופה ארוכה הם לא הפסידו במשחקון פנימי לשחקני ההרכב הראשון. אתמול שוב ניצח ההרכב השני, הפעם 1:0, מה שהצליח להרגיז לא מעט מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "בעונה שעברה לא ניצחנו אותם חצי שנה, העונה כל משחק הם מקבלים בראש", אמר אחד משחקני ההרכב השני. מחר (15:00) יערוך אלישע לוי משחק אימון מול קבוצת הנוער.

חילוקי דיעות בין שחקני מכבי חיפה בנוגע להישארות אלישע לוי
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully