וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מריו פצ'אלקה נקנס ב-15 אלף דולר בפועל

ממשכורתו של הבלם הסלובקי גם נוכו 7,000 דולר אחרי שהוא טס לסלובקיה ללא רשות. שולר עבר בדיקות בהתאחדות

בלם הפועל תל אביב נקנס היום (שלישי) על ידי הקבוצה ב-30 אלף דולר, 15 מהם בפועל ו-15 נוספים על תנאי בגין סעיף של התנהגות שאיננה הולמת ועבירה על תקנון המשמעת של הקבוצה. כזכור, פצ'אלקה הפצוע בגבו המריא למולדתו סלובקיה בלי לקבל אישור מהקבוצה וזאת על מנת לקבל טיפולים. המועדון הודיע שבנוסף ינוכו משכרו של פצ'אלקה 7,000 דולר בגין הימים בהם הוא נעדר.

בהקשר כמעט ישיר לפצ'אלקה: הבלם הסלובני מרקו שולר, שעשוי להחליף אותו בקבוצה, הגיע הבוקר להתאחדות לכדורגל כדי לעבור בדיקות רפואיות. שולר ייבדק בהמשך היום גם על ידי רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקופף ולאחר מכן ימריא לבלגיה כדי לארוז את חפציו. הוא צפוי לנחות בחזרה ביום חמישי.

שולר בן ה-28 מגיע למתחם חודורוב מגנט הבלגית והוא יחליף את פצ'אלקה או את ביוואן פרנסמן. אתמול כבר פוצץ המו"מ בין הבלם לבין הקבוצה לאחר שלטענת ראשיה הוא הגיע לישראל עם דרישות שונות מאלו עליהן סוכם לפני כן, אך לאחר מכן הצדדים הגיעו להבנות ושולר סיכם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

שחקני הקבוצה חזרו להתאמן היום אחרי שני ימי מנוחה. האדומים למעשה החלו להתכונן למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע ביום שבת הקרוב.

אחרי פיצוצים ומחלוקות: מרקו שולר סיכם בהפועל ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully