וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "נגיע דרוכים ומוכנים גם לאדריאטית"

3.1.2012 / 10:57

ליאור אליהו מרוצה מהכושר של מכבי ת"א, מבטיח לא לזלזל בלאשקו ומחמיא למאלט: "כולנו מכירים את האיכויות שלו"

ביום ראשון הביסה מכבי תל אביב את סגניתה הפועל גלבוע/גליל עליון בתוצאה 61:102 ושחקן הקבוצה ליאור אליהו נשמע מרוצה. "אם אני לא טועה, השגנו ניצחון שביעי רצוף. אנחנו נמצאים בתקופה טובה", אמר היום (שלישי) אליהו לווואלה! ספורט. "מה גורם לשינוי? כשבאים יותר חדים למשחקים, זה מעניק לנו יותר אנרגיות ותורם למשחק שלנו. כמו ברבע הראשון מול הגליל - הרגשנו שאנחנו במשחק וזה עשה את העבודה לקלה יותר לכל אורך המשחק. הצגנו משחק טוב מההתחלה".

למכבי ממתינים כעת שני משחקים ביתיים בליגה האדריאטית, ביום חמישי נגד לאשקו וביום שבת מול נובו מסטו. אליהו הבטיח: "נגיע דרוכים וחדים, כל משחק הוא חשוב".

הפורוורד התייחס גם להצטרפותו של הגארד האמריקאי דמונד מאלט: "בינתיים הוא ערך איתנו רק אימון אחד, אבל כולנו מודעים ליכולות שלו ומכירים אותו. אני מאמין שהוא יתרום לנו רבות בהמשך העונה".

בעקבות עלייתה של מכב יתל אביב לשלב הטופ 16 של היורוליג, הזיזה הנהלת הליגה האדריאטית מספר תאריכי משחקים בסיבוב השני, בחודשים ינואר ופברואר, בכדי להתאים את המשחקים ללוח הזמנים של הקבוצה הישראלית.

סופוקליס שחורציאניטיס, הסובל מפציעה בברך, שהה בחופשה קצרה ביוון ושב לארץ. השחקנים שזכו אתמול לחופש, ישובו היום לאימונים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully