וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "שחרור שחקן בכיר יוציא את הרוח מהמפרשים"

3.1.2012 / 7:45

המאמן שוחח עם מפרקי הפועל פ"ת וביקש למנוע מעבר סטולר להפועל ב"ש. אם יעזוב יוחתמו דואני, מלטינסקי, פריינטה וחלוץ

בפעם השניה העונה שוקלים מפרקי הפועל פתח תקוה לשחרר את פביאן סטולר להפועל באר שבע, שפנתה אתמול בפעם השלישית לראשי המועדון במטרה לצרפו. המאמן גילי לנדאו היטל וטו על המהלך כששוחח עם המפרקים. המאמן אמר הבוקר: "שחרור שחקן בכיר ליריבתנו למאבק ההישרדות בשל גרעון בתקציב הינו מכה מקצועית ומוראלית קשה עבורנו, ועלולה להוציא את הרוח מהמפרשים. הוא נעשה בעיתוי הכי לא נכון ובאין תחליף מקצועי הולם, כשהקבוצה במומנטום".

אוהדי הקבוצה הודיעו כי במידה שהמפרקים אכן ישחררו שחקנים בכירים הם יגיעו למחות על כך באימון. "אם הם מוכרים אותו, כנראה שהם רוצים לרדת ליגה", אמר שחקן בקבוצה. כידוע, מפרקי המועדון שוקלים לא להתחזק בינואר ואולי גם לשחרר שחקן בכיר מתוך כוונה להשאיר תקציב לעונה הבאה, במידה והקבוצה תרד ללאומית.


הקשר היהודי קווין פריינטה שהגיש בקשה לאזרחות עשוי לחתום בקבוצה מבלי להיחשב כזר, לאחר שאתמול קיבל הודעה על אישור הבקשה. כזכור, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פריינטה מועמד לחתום בקבוצה יחד עם הבלם רמי דואני, לאחר שלפני כשלושה שבועות הגיש את הבקשה למשרד הפנים. במקרה שסטולר או שחקן בכיר אחר יימכר, תוכל הקבוצה לצרף את פריינטה, דואני, את הקשר רפאל מלטינסקי שלאחרונה עלתה אפשרות להחתימו וחלוץ נוסף, אבל המערך ההגנתי עשוי להיפגע באופן נואש. "כל מרכז השדה גמור עכשיו, תחשבו מה יקרה אם אסוס ייפצע", אמר שחקן בקבוצה. "גם מה שיש לא מספיק כדי שנישאר בליגה", אמרו.


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully