וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: לסיים בטוב

תומר ספירשטיין

1.1.2012 / 12:30

אורגון תפגוש את ויסקונסין ברוז בול, סטנפורד את אוקלהומה סטייט, במחזור הבולים המרכזיים, רגע לפני משחק האליפות

הגענו לשלב האחרון לפני המפגש הגדול של משחק האליפות בין לואיזיאנה סטייט ואלבמה, שיחתום את עונת המכללות המפוארת. לפנינו משחקי הבול המרכזיים, הבולים של ה-BCS, בשבוע האחרון של העונה (למעט הגמר, שישוחק בשבוע הבא). למעט הבולים הללו, יש לנו עוד כמה בולים מעניינים לא פחות, שיפגישו כמה מהקבוצות החמות בליגה.

מבחינת שידורים, יש לנו הספק לא רע השבוע:

ויסקונסין - אורגון (ישיר, 00:07, ESPN)

סטנפורד - אוקלהומה סטייט (ישיר, 3:37, ESPN)

קייס קינום שחקן יוסטון. Dave Einsel, GettyImages
יצליח להראות לנו מה שהוא יודע? קייס קינם/GettyImages, Dave Einsel

טיקטסיטי בול: יוסטון (19) - פן סטייט (22)

מפגש מאוד מסקרן, בין האיש והשיאים קייס קינם לבין המכללה ששמה הוזכר השנה הכי הרבה מחוץ לעולם הספורט (במובן המאוד שלילי), פן סטייט, שעדיין מציגה הגנה ברמה גבוהה מאוד. יהיה מאוד מעניין לראות אם הקוגארס יצליחו להתעלות על עצמם ולהציג משחק התקפי מהסוג שהתרגלנו אליו כל העונה

אאוטבק בול: ג'ורג'יה (16) - מישיגן סטייט (17)

הבולדוגס התעוררו בסוף העונה עם רצף משחקים מדהים, שנעצר רק בגמר החטיבתי של ה-SEC וההפסד ללואיזיאנה סטייט, וכעת יפגשו את הקבוצה המקבילה מהביג-10. הספרטנס, שהפסידו בגמר החטיבה לויסקונסין, יקוו לעוד משחק טוב של קירק קוזינס ובי.ג'יי קאנינגהאם אל מול ארון מורי והגנת ה-SEC של ג'ורג'יה.

קפיטל וואן בול: נברסקה (20) - דרום קרוליינה (9)

הגיימקוקס של סטיב ספורייר, שנתנו עונה נהדרת ויקוו להישג טוב יותר בשנה הבאה, ירצו לסיים בטופ 5 בסיום העונה, ובשביל זה יצטרכו לנצח את טיילור מרטינז והקורנהאסקרס, שגם הם רוצים לסיים עונה מעט מאכזבת עבורם, לאחר עונה ראשונה בביג-10 שלא ממש הצליחה להתעלות על עצמה. הגיימקוקס יאלצו לשחק ללא מרכוס לטימור הפצוע, אבל עדיין מציגים קבוצה נהדרת מהחטיבה החזקה בליגה.

גייטור בול: אוהיו סטייט - פלורידה

במפגש שישחזר לנו את תחילת השלטון הבלעדי של ה-SEC, תיפגשנה הקבוצות ששיחקו בגמר של 2006. הגייטורס נראים כמו צל של עצמם כל העונה והמאזן שלהם (6:6) מראה כמה נמוך הם מפלו. מנגד, מגיעים הבאקאייז, שגם להם הייתה עונה לא קלה, בתחילתה ג'ים טרסל נאלץ לעזוב לאחר פרשיית השחיתות והקעקועים. עוד פרט פיקנטי - המאמן הבא של אוהיו סטייט, אורבן מאייר, היה המאמן שהוביל את פלורידה לשתי האליפויות האחרונות, כולל זו שבהם זכו הגייטורס מול אוהיו סטייט.

רוז בול: ויסקונסין (10) - אורגון (5)

שנה שנייה ברציפות שבה הגיריות מגיעים לרוז בול, כשהפעם יפגשו את ההתקפה המדהימה של אורגון, במשחק שאמור להיות רב נקודות. מונטי בול וראסל וילסון הנהדרים של ויסקונסין יאלצו לתת קונטרה ללהמייקל ג'יימס, דיאנתוני תומאס ודארון תומאס מאורגון.

פיאסטה בול: סטנפורד (4) - אוקלהומה סטייט (3)

שתי המאוכזבות הגדולות של סוף העונה תיפגשנה במשחק מאוד מסקרן. אנדרו לאק, שהפסיד את ההגעה למשחק האליפות בעקבות ההפסד לאורגון, ינסה לסיים את קריירת המכללות שלו ברגל ימין מול ברנדון ווידן, שהפסיד גם הוא את משחק האליפות בשל ההפסד לאייווה סטייט והחלטת המדרגים לתת לאלבמה את היתרון. כך או כך, יהיה זה מבחן חשוב עבור שתי הקבוצות.

פוטבול בוואלה! ספורט

להמייקל ג'יימס שחקן אורגון דאקס. Ezra Shaw, GettyImages
התקפה אימתנית. להמייקל ג'יימס והדאקס מאורגון/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully