וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "טל בנין מביא בדיוק את מה שהיה חסר לנו"

חלוץ הפועל חיפה מהלל את המאמן ("הוא גורם לנו להתאבד על המגרש") ומביט קדימה ("מפחיד אותי להסתכל על התחתית")

בהפועל חיפה נשמו היום (שני) לרווחה לאחר ה-0:3 הגדול על בית"ר ירושלים שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום. מי שקיבלו את מירב המחמאות בסיום המשחק היו המאמן טל בנין ששוב הוכיח שהגעתו לקבוצה הייתה יותר מהכרחית, יובל אבידור וערן לוי.

האחרון נמנע בסיום המשחק מלהעביר ביקורת על המאמן הקודם של האדומים מהכרמל: "אני כבר לא במקום של להוכיח לניצן שירזי שהוא טעה לגבי. כולם יודעים מי זה ערן לוי ומה ערן לוי יכול לתרום ואני שמח שעזרתי לקבוצה במשחק. היה לי ברור שאחרי שלושה חודשים שאני יושב בבית ולא משחק ייקח לי זמן להוריד חלודה עד שאחזור להרכב, אבל טל בנין נותן לי דחיפה ואת כל הביטחון ליתר השחקנים לבוא ולהתאבד על המגרש כדי להשיג שלוש נקודות. זה בדיוק מה שהיה חסר לנו".

על עתיד הקבוצה וסיכוייה להישאר בליגה הוסיף לוי: "עלינו עכשיו שוב מעל הקו האדום והוכחנו שיש לנו קבוצה מספיק טובה שיכולה וצריכה לברוח מהאזור המסוכן. מפחיד אותי להסתכל על מה שקורה בתחתית ואסור לנו לעלות למגרש עם מחשבה על הטבלה. אנחנו צריכים להמשיך ולהציג יחד יכולת טובה כדי לברוח מהאזור הזה וכל זאת מבלי לזלזל באף קבוצה".

לאחר שכבר שוחרר איימוס קולי מהקבוצה, בחיפה מחכים לראות האם גורלם של מיכאל זנדברג וליאור ז'אן יהיה זהה לאלה של אלירן ג'ורג ומשה ביטון, שנחתכו מהמועדון בשבועות האחרונים. לבנין אין כוונה לדרוש מהבעלים יואב כץ להתחזק בעוד שחקנים. בקבוצה מודאגים ממצבו של ולדימיר גלושצ'ביץ' שהתברר אתמול שרק בחודש הבא ישוב לשחק. לעומתו, דיאן קלאהר צפוי לשוב לשחק כבר מול הפועל עכו בשבת הקרובה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully