וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "כמו שנראינו, לא מגיע לנו להישאר בליגה"

מאמן בית"ר נשמע מיואש אחרי התבוסה בחיפה: "זה היה בושה וחרפה", שחקנים: "אנחנו שערוריה". בנין: "סומך על השחקנים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

בית"ר ירושלים פותחת את שנת 2012 כשלראשונה העונה היא ניצבת מתחת לקו האדום. הירושלמים יצאו הערב (ראשון) למשחק חוץ בקרית אליעזר, שם הציגו יכולת חלשה והובסו 3:0 בידי הפועל חיפה, שגם לה 17 נקודות, אך הפרש שערים עדיף שמעניק לה אפשרות לנשום אוויר מעל הקו האדום. גל אראל (13), יובל אבידור (75) והישאם כיוואן (90) כבשו את השערים וסגרו לאורחים משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. והאוהדים? הם זועמים כתמיד.

יובל נעים: "אם אחשוב שאני לא יכול לשנות, אתפטר"

בסיום המשחק כמובן שררה אווירת נכאים בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, כאשר יובל נעים לא שוחח עם שחקניו. מספר שחקנים בקבוצה אמרו: "בושה וחרפה. אנחנו שערוריה. אם נמשיך ככה, לא נוכל לצאת מזה". המאמן צפוי לשבת מחר עם איציק קורנפיין כדי לדון איתו על ההמשך. נעים מעוניין לצרף לקבוצה ארבעה שחקנים, כשהראשון שצפוי להצטרף הוא לאונרדו פאסוס, אותו בית"ר תנסה להעביר בבקרת התקציבים כבר לקראת המשחק מול מכבי נתניה.

בתוך כך, מודאגים בבית"ר כי ארקדי גאידמק לא יעביר את הכסף שהוא אמור להזרים למועדון, ובמידה וזה לא יקרה, יחלו יובל נעים ואיציק קורנפיין לשחרר מספר שחקנים, כשלא מדובר רק בשחקנים צעירים, ועל הכוונת נמצא כרגע תומר בן יוסף שלא משדר על אותו גל עם המאמן ולא נכלל בסגל הקבוצה כמעט בחודשיים האחרונים. כמו כן, שחקן או שניים נוספים עלולים לשלם את המחיר. בתוך כך, אלי דסה עבר ניתוח ובבית"ר מעריכים שהוא יוכל לחזור תוך ארבעה או חמישה חודשים.

"משחק רע מאוד שלנו, אני חושב שלא הופענו למשחק היום", סיכם יובל נעים המאוכזב. יש דברים שקשה להסביר אותם. התכוננו בצורה טובה ושום דבר לא עבד. כמו שנראינו היום, לא מגיע לנו להישאר בליגה. ננסה להביא שחקנים, לא יודע אם נצליח. אני עדיין מאמין, אבל אחרי תצוגה כזאת אני ריאלי ומבין שכך יהיה קשה להישאר. היום נראינו בושה וחרפה. סבלתי כמו כולם".

על המשך הדרך שלו ושל בית"ר אמר: "אנחנו בחבורה אחת עם עוד ארבע-חמש קבוצות בתחתית, לא חושב שיש חשיבות למיקום כרגע. גם כשהיינו מעל הקו האדום לא שיחקנו יותר טוב. אם אחשוב שאני לא יכול לשנות דברים, אשים את המפתחות. ידענו ישיגיעו ימים לא נעימים, אבל לא חשבנו שזה יהיה עד כדי כך".

יובל אבידור: "טל בנין גרם לנו להאמין בעצמנו"

טל בנין חגג את העלייה מעל הקו האדום: "שיחקנו במחצית הראשונה לא טוב, אבל ידענו לשמור על התוצאה הזו עם כדורגל שהשתפר במהלך המשחק. אנחנו דואגים לעצמנו, אני לא מסתכל למטה אלא רק למעלה, יש לי חבורת שחקנים שאני סומך עליה. בכל משחק מאז שהגעתי רואים שיפור, ומעבר למשחקים שניצחנו סחטנו הרבה מחמאות. היום היה חשוב לנו גם לצאת עם הנקודות. אנחנו לא רוצים לרדת ליגה".

בנין גם לא ממהר לנצל את חלון ההעברות של ינואר: "אני לא פועל ממקום של לחץ בחיזוק. נכון שחסרים לנו שחקנים, אבל הפלוס של הקבוצה הוא שהיא בנויה על שחקני בית. הם מראים לי שהם ראויים לשחק, ואם הם ימשיכו כך לא נצטרך חיזוק".

יובל אבידור, כובש השער השני: "ידענו שזה משחק מאוד חשוב, על יותר משלוש נקודות. אני שמח שבסופו של דבר ניצחנו ואנחנו ראויים לנקודות האלה. לא מתפקידנו להסתכל על בית"ר אלא על עצמנו. עלינו מעל הקו האדום, אבל הצפיפות למטה מאוד גדולה ואנחנו צריכים להמשיך בקו הזה. טל גרם לנו להאמין בעצמנו. הרבה מאוד זמן הוא מדבר רק עלינו ומגיע לו גם מילה טובה וחיבוק אוהב, שיידע שאנחנו מאחוריו כמו שהוא מאחורינו. אני מאמין באמונה שלמה שנישאר בליגה, אבל המשחקים והזמן יגידו את שלהם".

צפו בהפועל חיפה מביסה 0:3 את בית"ר ירושלים

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully