וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "שערורייה שנשחק בלי קהל בירושלים"

1.1.2012 / 9:57

ראובן עטר ומכבי נתניה מתכוננים לטדי, המאמן מסופק מהניצחון על בני יהודה: "רוצים פלייאוף עליון". סבע ייעדר בגלל 5 צהובים

שמחה גדולה הייתה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי נתניה בעקבות הניצחון על בני יהודה (0:1) משער של אחמד סבע כשתי דקות לסיום. זה היה ניצחונה השני ברציפות של הקבוצה בתוך שלושה ימים ולאחר חמישה משחקים ללא ניצחון. היה זה משחק שני ברציפות בו הקבוצה לא סופגת שער, לאחר שב-17 המחזורים הראשונים ספגה הקבוצה בכל משחק. מאמן הקבוצה ראובן עטר אמר בסיום: "אין הרגשה משמחת יותר מלנצח בדקות הסיום ולא לספוג. המטרה שלנו בשלב זה היא הפלייאוף העליון, ורק כשנשיג אותה נחשוב הלאה".

בנוגע לשינויים בינואר ולמעמדם של מריאנו קפוארלה ואלכס מרטינוביץ' אמר עטר: "אם יהיו שינויים בסגל, זה יהיה שחקן תמורת שחקן. מריאנו הוא כרגע הבלם המחליף היחידי בסגל. אם נמצא בלם ראוי נחליף אותו ואם לא אז הוא יישאר. לגבי מרטינוביץ' עוד אין החלטה".

עטר גם התייחס לכך שהקבוצה תשחק בשבוע הבא בטדי נגד בית"ר ירושלים ללא קהל ואמר: "מבחינת אווירה אין ספק שזה יפגע. מבחינתי זאת שערורייה שנשחק בלי קהל וזה דבר שלא צריך להיות בכדורגל. העונשים צריכים להיות אחרים ולא במשחקים ללא קהל שאין להם ערך בכלל. מבחינתנו נעשה את ההכנה הכי טובה, למרות שלא יהיה קהל, ונבוא מחוייבים כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות".

גם אחמד סבע התייחס לנושא המשחק ללא קהל בשבוע הבא ואמר:"זה מוריד את החשק ואת המוטיבציה לשחק בלי קהל, כי אנחנו משחקים בשבילו. אבל אני מקווה ויודע שראובן יכין אותנו הכי טוב שיש. הצרות של בית"ר לא מעניינות אותנו, אנחנו מתעסקים בעצמנו".

מי שעשוי לחזק את נתניה הוא יואכים הסקלינג, בלם יהודי המשחק בשבדיה. השחקן יחל מספר ימי התרשמות בימים הקרובים אך עטר הדגיש: "לא נחתים מי שלא יוסיף לנו על מה שיש לנו". מעבר להסקלינג, עטר עדיין מעוניין להתחזק בלפחות שחקן התקפה אחד. חלוץ צפוי להגיע להיבחן בשבועיים הקרובים.

אחמד סבע אמנם דיבר על המשחק בטדי בשבוע הבא, אך הוא נתבשר לאחר מכן כי הוא אינו יכול לשחק עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מעבר לכך, במועדון החמיאו לפיראס מוגרבי ששיחק החל מהדקה ה-25 עם שבר בכף היד, ובימים הקרובים צפויים לחפש לו סד מיוחד איתו יוכל לשחק בטדי בשבוע הבא. "הוא בחור חזק. אם הוא שיחק אתמול כשהשבר היה טרי, הוא בטוח ישחק בטדי. הוא מסוג השחקנים שראובן יודע שיש לו עם מי לצאת למלחמה", אמרו בנתניה.

מתוק ומשמח: מכבי נתניה גברה 0:1 על בני יהודה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully