וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במו"מ עם ארקדי גלפרין

1.1.2012 / 8:41

הקשר היהודי-רוסי (20) שנבחן במכבי חיפה בעבר עשוי להגיע. גם בקובולה בדרך. שחקנים לאחר הדרבי: "צריכים חלוץ"

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מאוד מההפסד אמש בדרבי (1:0), שקירב אותה מרחק שש נקודות מהקו האדום. המאמן אייל לחמן נכנס לחדר ההלבשה לאחר המשחק, לחץ את ידי השחקנים ואמר להם: "תמשיכו לשחק ככה, מרגל לרגל. אנחנו משחקים מאורגן". יחד עם זאת, במועדון סבורים שהקבוצה זקוקה לחיזוק מיידי.

שחקן בקבוצה אמר אתמול: "עם בן חיים, מרעי וגולן אנחנו לא נותנים גול. כנראה שחייבים חלוץ נוסף. ההבדל בין מכבי פתח תקוה לעונה לבין זו של העונה שעברה היא כנראה עומר דמארי. אז ניצלנו מצבים והיום לא". הקבוצה, אגב, כבשה שלושה שערים בלבד בשמונה משחקים.

כעת מתכוון לחמן לדרוש מעמוס לוזון חיזוק, ונראה ששני שחקנים לפחות יגיעו בינואר. בימים האחרונים מנהל המעודון משא ומתן עם הקשר השמאלי היהודי ארקדי גלפרין (20) שנבחן בעונה שעברה במכבי חיפה. גלפרין גדל שיחק בעבר בחימקי מוסקבה הרוסית ונבחן במארסיי.

במועדון לא מתכוונים לבצע מהפכות בגזרת הזרים, כשבשלב הזה נראה שזר אחד, לכל היותר, ישוחרר. מריו צארביץ' יעזוב רק אם יגיעו להסכם לגבי הפיצוי. אם לא, ג'סטיס וומפור עשוי לעזוב. אחד המועמדים להגיע למבחנים בקבוצה הוא חלוץ נבחרת קונגו בעל האזרחות הצרפתית, תרנן בקובולה בן ה-23. "שיחקנו עם זר אחד מול חמישה של הפועל וזה לא קל בשלב הזה של העונה", אמר אמש לחמן. "הנחמה היחידה שלי היא שאנחנו מגיעים לכמות גדולה של מצבים". יו"ר ההתאחדות אבי לוזון צפה אתמול במשחק. בסיום הוא שוחח עם אנשי המועדון.

נושא אחר שעלה אמש על הפרק הוא שכר השחקנים. שחקני הקבוצה פנו להנהלה ביום שישי וביקשו לקבל את הכסף באופן מיידי. "אם מקבלים כאן כסף לפי תפוקה, שיגידו לנו, כי גם נקודות לא משלמים", אמר אמש שחקן בקבוצה. בסיום המשחק אמש הודיע מנהל הקבוצה עמי פאן לשחקנים כי הם יזכו ליומיים מנוחה, אך בשלישי צפוי להם אימון כפול.

שחקני מכבי פתח תקוה לא קיבלו את משכורות נובמבר
תרנן בקובולה הוצע למכבי פתח תקוה
הפועל ניצחה את מכבי בדרבי של פתח תקוה
מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully